Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
Een PC hier op het werk wordt, behalve voor de bediening van een apparaat, ook gebruikt om muziek over te streamen. Vaak via www.onlineradioluisteren.nl

Nu zagen we bij onderhoud dat de C: schijf compleet volliep. Zoektocht gedaan wat voor bestanden het dan waren: Veronica.dat, Radio2.dat enz enz. Allemaal soms >500mb~1 gb.
En als je er daar wel 30 van hebt, dan loopt de schijf wel vol.

Ik zie nergens bij internet explorer opties staan dat hij gestreamde geluidsbestanden lokaal moet opslaan. Ook staat dit niet op die site zelf.

Ligt het aan een optie instelling, ligt het aan de site??

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Welke IE-versie dan en waarom die nog? ;)

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 12:20

Brahiewahiewa

boelkloedig

greatgonzo schreef op maandag 15 juni 2020 @ 16:09:
...
Nu zagen we bij onderhoud dat de C: schijf compleet volliep. Zoektocht gedaan wat voor bestanden het dan waren: Veronica.dat, Radio2.dat enz enz. Allemaal soms >500mb~1 gb.
En als je er daar wel 30 van hebt, dan loopt de schijf wel vol...
Loopt de schijf vol van 30GB? Zet er een schijf in van 16TB

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Drs_Ben
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 12:08
Probeer chrome eens. En anders een andere site ( nederland.fm bijvoorbeeld) .

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Nu online
IE11.

En ik kan geen grotere schijf plaatsen, chrome zou kunnen maar dat moet ik overleggen met ICT (is bedrijfs PC).. dit moet toch gewoon een optie ergens zijn???

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
De optie aanzetten om tijdelijke bestanden (uit de IE geschiedenis) te verwijderen bij afsluiten van IE. (Dan ben je wel cookies etc ook kwijt.)

nachtnet zonder hoofdletter - “I … have nothing to add to my former answer.”

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 12:38
greatgonzo schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 08:36:
IE11.

En ik kan geen grotere schijf plaatsen, chrome zou kunnen maar dat moet ik overleggen met ICT (is bedrijfs PC).. dit moet toch gewoon een optie ergens zijn???
IE is oud, erg oud. Heb je niet op z'n minst Edge op die PC om te gebruiken?

Waar worden die .dat bestanden opgeslagen, ook niet onbelangrijk?

je kan IE wel zo instellen dat de cache boven X mb weer leeggegooid wordt.

Woont in Helsinki

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Nu online

En dan even door alle opties (& tabbladen) hier lopen..

[Voor 36% gewijzigd door nachtnet op 16-06-2020 08:50]

nachtnet zonder hoofdletter - “I … have nothing to add to my former answer.”

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Alternatief: de URL die men gebruikt is kennelijk verantwoordelijk boor die grote bestanden.
Als je nou je hosts file update zodat ie naar Nederland.fm ofzo point, ben je van het hele gezeik in een keer af.
Of rerouten in de proxy, kan ook.

Evil way: die site naar localhost laten pointen en claimen dat ie offline is. Zoek maar wat anders. How convenient >:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-06 22:14

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik zou sowieso een andere site kiezen, want de certificaten van https://onlineradioluisteren.nl zijn vervallen.
Zoals @The Eagle al zegt, is nederland.fm geen optie?

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
greatgonzo schreef op dinsdag 16 juni 2020 @ 08:36:
IE11.

Ik zou dan Firefox Portable eens proberen. Die hoeft niet geïnstalleerd te worden en draait gewoon uit je profiel, als je daar execute-rechten hebt.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True