Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online tower defence game in eigen straat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Geco91
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 22-06 22:31
Goedemiddag,

Mijn vrienden en ik zijn opzoek naar een (android) spelletje van vroeger waarbij je je eigen straat moest verdedigen met tanks etc. Een soort tower defence spel waarbij met je locatie bepaald werd wat je moest verdedigen en wat de wegen waren waarop men kon aanvallen. Het is al jaren geleden en ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe het spelletje heet. Kan iemand iets met deze vage uitleg?

Beste antwoord (via Geco91 op 15-06-2020 15:52)

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:24
Volgens mij bedoel je Friendly Fire. Ik kan het niet meer vinden in de playstore, maar wel als ik kijk in de lijst van apps die ooit op mijn account zijn geïnstalleerd.

Volgens de website van de maker zijn in 2018 de servers afgesloten en is het niet meer speelbaar.

[Voor 55% gewijzigd door Flamesz op 15-06-2020 12:58]

Alle reacties

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21:47

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Bedoel je misschien Ingress?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-06 12:11

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Ik denk dat je dat het beste hier kunt vragen:
[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

PSN: Bas170 | Hier had wat nuttigs kunnen staan

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Flamesz
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 00:24
Volgens mij bedoel je Friendly Fire. Ik kan het niet meer vinden in de playstore, maar wel als ik kijk in de lijst van apps die ooit op mijn account zijn geïnstalleerd.

Volgens de website van de maker zijn in 2018 de servers afgesloten en is het niet meer speelbaar.

[Voor 55% gewijzigd door Flamesz op 15-06-2020 12:58]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Geco91
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 22-06 22:31
Dat was hem inderdaad thanks! Ik heb me rot gezocht hiernaar!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True