Toon posts:

Volledigheid B550 MoBo lijst

Pagina: 1
Acties:

• declercq.wouter
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-03 19:43
Deze week komen de nieuwe B550 chipset moederborden uit.
Als ik de pricewatch al enige tijd volg, zitten er al 18 moederborden in, maar zie ik de rest niet meer verschijnen.
Hoewel ik zie dat bij de leveranciers hun lijsten wel beginnen gevuld te worden.
Doe ik iets mis? Of moet ik nog even geduld hebben?

Vb Pricewatch lijst:
https://tweakers.net/moed...UWWKOklW0kqG5uamRUmxtbS0A

-> Moederbord, enkel gefilterd op Chipset: B550.
18 results

vb Megekko prijslijst:
https://www.megekko.nl/Co...lair_pp-50_p-1_d-list_cf-

zelfde filter op chipset, en kom ik aan 38 moederborden.

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-08 11:54

Mooijekind

Manager Product Content
Je moet nog een klein beetje geduld hebben.
Wij maken producten aan als deze door shops worden aangeleverd in de feed.
Blijkbaar wordt nog niet alles meegestuurd in de feed door de shops.
Aangezien we met een klein team werken lukt het niet om van te voren alle modellen van alle leveranciers al aan te maken.

Dus ze komen er zeker bij te staan en op dit moment tel 22 stuks . Er zijn er dus weer een paar bij gekomen.

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:54
Kijk vanmiddag na 15:00 nog eens. Officieel is het embargo nog niet gelift, je ziet ook nog nergens reviews.

• declercq.wouter
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-03 19:43
OK top bedankt voor de feedback!
Geduld it is :)

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08 22:40
Ah, ik zat ook al rond te kijken en bij Azerty ook, maar kan de Asrock B550M Pro4 nog niet vinden. Dacht dat 16 juni de lanceerdatum was, maar blijkbaar dus om 1500. Ben benieuwd :)

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee