Elektrische auto's - deel 5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• BarryH
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:05
Ik stel voor dat we niet meer reageren op de poster die z’n naam teveel eer aan doet.
Anders zijn de nuttige posts niet meer te vinden

5670PV op OzOOO, 5640PV op WnWWW, 3150PV op muur op ZZZW, vloerisolatie, HR++,dakisolatie, PANA 9Jmonoblock WP, Ioniq EV 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-07 23:50
BarryH schreef op zondag 14 juni 2020 @ 18:35:
Ik stel voor dat we niet meer reageren op de poster die z’n naam teveel eer aan doet.
Eens. Het gaat er toch niet in, helaas. Hij lijkt te lezen wat ie wil lezen.

Ik wens hem oprecht alle plezier en vele veilige kilometers in de Zoe, en dat zal vast ook gaan lukken. Maar ik ben blij dat ik ongeveer 50% van de tijd (tov de Zoe-rijder) bij de Fastned sta, straks :)

of doel je op mij? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Prullenbak84 op 14-06-2020 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-07 17:02
Eens, ik ben inmiddels in de ‘not sure if trolling’ fase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:23
Dat lijkt me inderdaad verstandig ja 😊

Ik ben al lang blij dat ik straks NIET bij een Fastned hoef te staan voor die tarieven..

[ Voor 13% gewijzigd door DigitalExorcist op 14-06-2020 19:06 ]

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:23
DigitalExorcist schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:04:
[...]

Dat lijkt me inderdaad verstandig ja 😊

Ik ben al lang blij dat ik straks NIET bij een Fastned hoef te staan voor die tarieven..
@Prullenbak84 Wel een beetje makkelijk hoor, dat iemand met een mening die afwijkt van de jouwe per definitie dus nutteloos in de discussie is.

Ik heb er thuis ook 2 die dat doen. Die zijn 10 en 13...

Maar goed, prima verder, jouw mening is de belangrijkste hier en jij hebt gelijk, maar kom niet aan met dat ik “alleen maar lees wat ik wil lezen”. Want *ik* ben niet degene die dat roept.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Prullenbak84
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-07 23:50
DigitalExorcist schreef op zondag 14 juni 2020 @ 19:15:
[...]

@Prullenbak84 Wel een beetje makkelijk hoor, dat iemand met een mening die afwijkt van de jouwe per definitie dus nutteloos in de discussie is.

Ik heb er thuis ook 2 die dat doen. Die zijn 10 en 13...

Maar goed, prima verder, jouw mening is de belangrijkste hier en jij hebt gelijk, maar kom niet aan met dat ik “alleen maar lees wat ik wil lezen”. Want *ik* ben niet degene die dat roept.
Ok, toch nog 1 keer dan.

1. Ik heb nooit gezegd dat jouw bijdrage nutteloos was. Alleen wel dat je verwarrende informatie gaf door te stellen dat een Zoe thuis sneller laadt, wat gewoon niet zo is.

2. Ik zeg niet dat mijn mening het belangrijkste is, alleen ik geef aan dat het gebrekkige snelladen van de Zoe voor mij een reden was om die niet te kiezen. En ik heb ook een aantal redenen gegeven waarom de Zoe wél een goede keuze kan zijn, en zelfs gezegd dat ik het in jouw situatie best een logische keuze vindt. Dus waarom je mij nu ineens persoonlijk aanvalt, geen flauw idee.

3. Je quote en reageert selectief (en daarom veronderstel ik dat je ook selectief leest) en je verdraait woorden. Dat is niet netjes. Als ik stel "de keren dat je snelladen nodig hebt, heb je vaak haast en dan vind ik 50kw eigenlijk wel langzaam" is jouw reactie samengevat: "Precies! 46kW is snel genoeg!". Daar is toch geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren?

4. Je spreekt jezelf tegen en zegt kromme dingen. Zoals nu, stel je eigenlijk dat je met auto die langzamer DC laadt minder vaak naar fastned hoeft dan met andere ev, of zelfs nooit.

En klaar nou. Zoals gezegd is dit gesteggel zonde van een verder nuttig en leuk, gezellig topic. Maar persoonlijk aanvallen doe je maar ergens anders.
Pagina: 1