Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• ruftman
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 12:34
Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste rubriek stel, maar het thema maatschappij lijkt me het beste passen, dus vandaar.

Ik ben bezig met het maken van een videoclip, waarbij ik gebruik maak van royalty free stockvideos.

Daarbij wil ik dit fragment gebruiken: https://www.pexels.com/vi...on-over-a-mirror-4034079/

Het gaat mij om de man die een leuk dansje doet voor de spiegel. Waar ik echter mee zit is dat op het einde een doek/vlag te zien is met daarop de Davidster.

Is het nou verstandig om dat er in te laten zitten (ik heb er verder helemaal geen bedoeling mee), of kan ik dat stukje beter wegknippen ivm eventueel te verwachten controverse?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-06 14:58
Ik zou het wegknippen, dan weet je zeker dat er niets mee gebeurt. Voorkomen is beter dan...

[Voor 16% gewijzigd door Lelletje op 15-06-2020 11:49]

• Devian
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:34
Wegknippen ja...denk ik ook. Vooral in deze tijd wil je het veilig houden.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22:46
Is dat weglopen essentieel voor je ? zonee - wegknippen zoals rest ook zegt. Meestal als je het filmpje niet kent mis je niet eens dat hij niet wegloopt.

• ruftman
99ruud99 schreef op maandag 15 juni 2020 @ 11:53:
Is dat weglopen essentieel voor je ? zonee - wegknippen zoals rest ook zegt. Meestal als je het filmpje niet kent mis je niet eens dat hij niet wegloopt.
Het weglopen is niet essentieel.
Ik volg het tot nu toe gegeven advies op en knip het stukje eruit.

• Droefsnoet
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 15-03 12:44
Je hebt wel in de gaten dat deze man een echte traditionele Jood is eh. Dat dansje dat hij doet kan misschien ook een betekenis hebben. Ik zou persoonlijk zijn video's niet gebruiken, tenzij je juist een video maakt over Joden.

• ruftman
@Droefsnoet daar heb je ook een punt. De video gaat inderdaad niet over Joden, maar is een videoclip van mijn nieuwe liedje. Een soort van symfonische thrash metal.

• SlaadjeBla
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 00:21
Ik zou er ook niet aan beginnen, vooral omdat ik die cultuur niet ken, maar hij lijkt een Napoleon imitatie te doen.

http://www.ja.be/wp-content/uploads/2014/08/napoleon2.png

edit: en ik ben echt superbenieuwd naar je symphonische thrashmetal track. Niet echt een doorsnee subgenre.

[Voor 22% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-06-2020 14:20]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Welk dansje :?

Hij poseert wat en checkt z'n snor.

En als je twijfels hebt vanwege die vlag: hij heeft ook een keppeltje op zijn hoofd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ruftman
@Orion84 Dat is raar, ik had volgens mij een ander filmpje gelinkt?

@SlaadjeBla Ja, ik noem het maar zo omdat het nergens anders op lijkt en er viool, piano en elektrische gitaar in voorkomt. Met een beetje geluk plaats ik het vandaag of morgen in het How to Become a Producer topic.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 19:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

ruftman schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:27:
@Orion84 Dat is raar, ik had volgens mij een ander filmpje gelinkt?
Bedoelde je deze, daar doet ie inderdaad wel een paar danspasjes: https://www.pexels.com/vi...lf-over-a-mirror-4034081/

Anyhow: als je religieuze symbolen wilt vermijden: kies wat anders.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ruftman
@Orion84 Ja, die inderdaad. Maar, ik heb besloten om wat anders te kiezen. Komt goed

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Evest
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Dan kan dit topic wel dicht, omdat het verder niet zo goed in AWM past.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True