Gereserveerde advertenties filteren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• h4ze
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 10:11
Is het mogelijk om gereserveerde advertenties te filteren.
Telkens als ik denk een goeie deal of het juiste ding te hebben gevonden is het gereserveerd, echt heel irritant om die dingen er tussen te zien staan.

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kickje naar MF

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:48

ikloon

Product Owner
Nee, dat filter bestaat niet. Ben wel benieuwd of meer mensen hier behoefte aan hebben?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven steekt hand op

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik dacht, voordat ik nou weer een nieuw topic open, eerst even zoeken. Gelukkig dit topic kunnen vinden. Het lijkt erop of hier nog niks is mee gedaan, ik kan in ieder geval de filter (nog) niet vinden :+ . Toch is het, zeker bijvoorbeeld momenteel met de mania omtrent videokaarten, toch wel handig om hierop te kunnen filteren i.p.v. elke keer "mis te klikken".. zou hier toch nog eens naar kunnen worden gekeken?

Logius | Somda | Twitter