Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone
Wat is je budget?
Max rond de 750
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk voornamelijk films/series/youtube etc. En soms een game
De camera zelf hoeft niet heel speciaal te zijn maar wel degelijk voor snelle kiekjes
Gebruik voor de "goede" foto's toch een spiegelreflex camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik een OP6, en helaas krijgt deze tegenwoordig wat ouderdoms trekjes. Heb des tijd gekozen voor de OP6 door de prijs/kwaliteits verhouding. Maar ook ZEKER voor de redelijke schonen OS shield. Voor mij zou bijvoorbeeld een Samsunbg afvallen. (Of iemand moet mij kunnen overtuigen dat hun shield redlelijk schoon is
)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie o Wie kan mij de goude tip geven. Heb helaas de smartphone markt links laten liggen een tijd geleden. Dus mijn kennis hier op is niet veel meer.
Alvast bedankt aan de personen die mij kunnen helpen in deze keuze
Een nieuwe smartphone
Wat is je budget?
Max rond de 750
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kijk voornamelijk films/series/youtube etc. En soms een game
De camera zelf hoeft niet heel speciaal te zijn maar wel degelijk voor snelle kiekjes
Gebruik voor de "goede" foto's toch een spiegelreflex camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik een OP6, en helaas krijgt deze tegenwoordig wat ouderdoms trekjes. Heb des tijd gekozen voor de OP6 door de prijs/kwaliteits verhouding. Maar ook ZEKER voor de redelijke schonen OS shield. Voor mij zou bijvoorbeeld een Samsunbg afvallen. (Of iemand moet mij kunnen overtuigen dat hun shield redlelijk schoon is
Welke vragen heb je hier nog over?
Wie o Wie kan mij de goude tip geven. Heb helaas de smartphone markt links laten liggen een tijd geleden. Dus mijn kennis hier op is niet veel meer.
Alvast bedankt aan de personen die mij kunnen helpen in deze keuze