Vergelijken button valt weg op mobiel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatthiasL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 12:51
De vergelijk button miste ik wel eens op mobiel maar niet altijd. In het overzicht wel en in landscape mode maar niet verticaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cy6w6aBmhgdq3seE5zrJl-ZSQPQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mnXBItCuXrjPPnStEPvhBUvH.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:09

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Idem, Galaxy S10 Chrome 83.0.4103.101
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U4Yv-YuniCeMk6twMjigM6-bSWQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNFttciNw2m2XCre2Qh7H2fl.jpg?f=fotoalbum_large

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-06 23:12
Hier ook het geval.
Chrome 83 op Android, Xiaomi Mi9T Pro

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 12:51
Ah, overheen gekeken. Het zit me ook al zo lang dwars dat het me verbaasde dat niemand anders het had opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30

MsG

Forumzwerver

Dit is echt vreselijk irritant inderdaad. Zeker omdat je op mobiel bij het intikken van een product vaak rechtstreeks naar een van de productresultaten uit de zoekbalk gaat (of zelfs vanuit een Google-zoekopdracht al naar de productpagina gaat) , en je dus helemaal niet op een productoverzicht komt, dat is veel meer desktop-gebruik. En precies op die productpagina kan je niet vergelijken. Hoop dat dit eens opgepakt gaat worden.

[ Voor 11% gewijzigd door MsG op 15-06-2020 11:31 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1