Vanaf vanmiddag trilt mijn scherm (Iijama Vision Master Pro 452). Dit is alleen als ik hem op 70 t/m 85 hz draai. Daaronder (60 hz) of boven (100hz) gaat het goed. Dit nog niet eerder gehad. Ligt dit aan de videokaart of monitor?
nee, alleen vandaag een netwerk kaart ingebouwd. Dacht dat hij eerst te dicht op de videokaart zat dus nu hem ik hem verplaatst
Verwijderd
hoi, ik heb ook zelfde prob gehad...ik heb ook een teratec xfire1024 geluidskaart en de boxen maaktten ook lawaai...ik snap niet wat het was...van alles geprobeerd. niemand kon me helpen, echt niemand....toen de monitor verkocht en een ctf van dezelfde specs gekocht > geen problemen meer > ik snap het ook niet...die gozer aan wie ik het verkocht had, heeft geen problemen ermee....
nu is m'n scherm naar de haaien.
Met Iiyama belt en ze hebben momenteel geen leen schermen meer. Ja zal wel. Moet ik tot maandag wachten op een ruil scherm. Zit nu achter een 14" scherm
Dat zegt genoeg over IiyamaOp donderdag 09 augustus 2001 10:40 schreef SuperFreak het volgende:
nu is m'n scherm naar de haaien.Met Iiyama belt en ze hebben momenteel geen leen schermen meer. Ja zal wel. Moet ik tot maandag wachten op een ruil scherm. Zit nu achter een 14" scherm
Pagina: 1