Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

weet iemand een goed smartphone zonder goolge

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J_C
  • Registratie: maart 2020
  • Laatst online: 13-06 20:53
ik zoek een smartphone zonder google dus ook geen android.
ik heb liefst ook geen microsoft en amazon.
Als het kan een besturingssysteem in het nederlands.

Alvast bedankt
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:40
Apple met iOS ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 22:42

mr.DJ95

3D print nodig? Regel ik

Huawei P40, Apple Iphone, Nokia 3310

Bovenstaande telefoons voldoen allemaal aan jouw lijstje met eisen.Kan zo wel even doorgaan met schieten.

3D print nodig? Stuur me een DM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is hierover best wel wat informatie te vinden. Ik stel voor dat je eerst even zelf gaat zoeken, en als je dan nog vragen hebt, dat je hier dan terug komt. We hebben nu echt te weinig informatie om je te kunnen helpen. We kunnen wel, zoals hierboven, een lijstje met telefoons opnoemen, maar het is makkelijker als je eerst even zelf kijkt welke er mogelijk aan je eisen voldoen.

Ik doe hier dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True