4.1 KEF systeem zonder versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 2.925 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-01-2024
Ik zoek:
Een "draadloos" surround systeem. Na 4 grote zuilen/center speaker en een versterker ben ik aan het rond kijken voor een compacter geluidssysteem.

Budget:
3000 euro ongeveer

Gebruik:
Films, tv kijken

Opstelling:
- 2 front en 2 surround speakers (draadloos dus alleen stroom)
- Subwoofer (mocht dit nodig zijn als de 4 speakers niet voldoende laag geluid produceren)

Hoe zit ik dan met dit setje?
pricewatch: Kef LSX Groen

Hoe zit het met de aansluiting? Moet ik alle 4 de speakers dan verbinden met een kabel naar mijn tv? Of is dit setje alleen maar toe te passen als je een versterker hebt?

Edit: Muziek beluisteren heb ik verwijderd van de lijst, voornamelijk wil ik de set gaan gebruiken voor films/tv kijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Fietnetje op 15-06-2020 18:21 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 19:22
Met een Kef LSX kan je geen 4.0 set maken. Als je per se 4.0 (of 4.1, 5.x) wilt met draadloze speakers kan je eens naar de Smart lijn van Canton kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@Wekko306

Hier was ik al bang voor, dit komt omdat deze speakers puur voor stereo zijn? Daar baal ik van, dit omdat het design en de specs mij erg aanspreken. Ik ga eens naar Canton kijken, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Denon Heos systeem al eens bekeken?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@The Eagle Ja gezien en gehoord, design spreekt mij niet zo aan. Kwa geluid met B&W Formation (bar) vergeleken, waar de B&W er wel uitsprong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 22:44

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je het ook voor films en tv kijken gebruikt, weet je dan heel zeker dat je geen center meer wilt hebben. Zeker voor de dialogen lijkt me die redelijk crusiaal

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@Janoz De ene zegt dat een center niet persé nodig is, waarbij de andere weer zegt van wel... Voor muziek is het niet nodig toch? Voornaamste is bij ons films en tv kijken dat wel.

Dan zou ik dus uitkomen op een soundbar met 2 surround speakers en eventueel een sub?

Voorkeur gaat uit naar een 4.1 maar als een center echt nodig is dan zou de opstelling met een soundbar de uitkomst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Centrum is mijns inziens totaal overbodig op de korte afstand waarbij de luidsprekers staan als je ze naast de TV zet. In een bioscoop is het een andere zaak.

Je kunt evenwel niet zomaar de centrumluidspreker weglaten. In veel amusementsmateriaal is op het centrumkanaal geluid te horen dat niet op links/rechts te horen is. Als je dat niet aansluit dan kan het zomaar zijn dat je bijvoorbeeld een presentator bij een bepaalde programma niet kan horen.

Ik los dat in mijn eigen installatie op met een klein mengpaneeltje waarbij ik het centrumkanaal op links en rechts kan bijmengen.

@Fietnetje , @Wekko306 Hoe het via Bluetooth zet weet ik niet, maar als je dat KEF-setje via de analoge aansluiting aansluit zie ik geen enkel probleem om er een 4.0-set mee te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@dmantione Kortom is een center wel een must toch, athans dit lijkt mij wel als je anders sommige geluiden niet kunt horen?

Hoe zou ik het Kef systeem aan moeten sluiten dan? Per paar 1 kabel naar de tv? Dus 2 kabels? Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:39

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Je moet wel iets met centrum doen, maar het hoeft niet persé een luidspreker te zijn, je kunt het net zo goed bijmengen. Voor aansluiten, ik heb even een snelle tekening gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6JJXciZbRE_O6cY8V6qcT5Y-BlY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qiYrBKjEE204ZqFGOE1kzS9x.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@dmantione Bedankt voor je uitleg. Dan is het idee van “draadloos” wel helemaal weg🙄

De 2 speakers of soundbar die bij de tv staan mogen best bekabeld zijn maar de 2 surround speakers het liefst “draadloos” op de voeding na dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 19:22
Fietnetje schreef op maandag 15 juni 2020 @ 09:38:
@dmantione Bedankt voor je uitleg. Dan is het idee van “draadloos” wel helemaal weg🙄

De 2 speakers of soundbar die bij de tv staan mogen best bekabeld zijn maar de 2 surround speakers het liefst “draadloos” op de voeding na dan..
Ah dat verandert de situatie wel iets.
Dan biedt Canton nog steeds mogelijk interessante producten, maar zou je ook naar een recente Yamaha receiver kunnen kijken waarmee je hun eigen MusicCast 20 speakers kan gebruiken als wireless surround (wel met stroomkabel naar stopcontact).
Als alternatief kun je ook kijken naar de Denon Heos AVR waarbij je de Heos 1 speakers kunt gebruiken als wireless surround. Alle overige Denon receivers kunnen dit niet.

Als je voor een soundbar wil gaan heb je daar ook voldoende opties in, zoals een Sonos Arc met Play One als surround bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@Wekko306 Versterker heb ik zojuist verkocht, dus die wil ik geen meer.

Sonos ben ik niet kapot van. B&W formation lijkt mij ook wel iets, bar/sub/flex speakers. Het liefst sla ik een soundbar over maar voor center geluid is dit wel een must.

Het liefst wil ik dus kleine draadloze speakers/met eventueel sub (draadloos) met goed geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:42
Ben je al in een gerenommeerde winkel geweest voor advies? Wellicht hebben ze daar mogelijkheden en kan je gelijk luisteren naar de kwaliteit van het geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@Lelletje
Ja bij verschillende zaken al, maar dan laten ze het gewoon in de winkel even snel horen. Dus niet in een luisterkamer oid. Misschien nogmaals gaan luisteren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:42
Dan hebben ze dus al wat systemen hiervoor. Als je deze hier even neerzet, dan kunnen anderen er ook wat over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@Lelletje

Opstelling 1:
Bar pricewatch: Bowers & Wilkins Formation Bar
Subwoofer: pricewatch: Bowers & Wilkins Formation Bass
Surround speakers: pricewatch: Bowers & Wilkins Formation Flex

Opstelling 2:
productreview: Sennheiser AMBEO Soundbar review door Anoniem: 1315416
Bij deze soundbar weet ik niet of er voldoende geluid uitkomt om het surround gevoel te krijgen als je een film kijkt. Net zoals ik niet weet of een subwoofer nodig zal zijn.

Opstelling 3:
pricewatch: Kef LSX Groen
2 van deze speakers icm een subwoofer (als die hierop aan te sluiten is? (Ik wil géén versterker nogmaals) Dan wordt het een 2.1 systeem, en geen surround wat ik eigenlijk wel wil. Maar als deze speakers echt waanzinnig geluid leveren bij het kijken van een film heb ik daar vrede mee.

Geen SONOS/CANTON dit puur op uiterlijk gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:48
Ligt eraan wat je volume is bij het kijken van films

Ook,hoe groot de kamer is,speelt ook mee.
Het zijn kleine speakers en als je de reviews leest,gaan ze niet echt hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@freaky35

Voor muziek ga ik ze niet aanschaffen, athans dit is geen pré. Onze woonkamer ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rkM8QZaM6TWjgJ5KXD6qPvQzqWY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2NxevwyipsI3rwzf3v5zAAok.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
Ik ga nog maar eens een zaterdag spenderen aan audio zaken bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 15:29
Denk dat een soundbar met rear speakers een mooie oplossing kan zijn. Compact en draadloze rear bijvoorbeeld de Samsung HW Q90R.

Wil je geen sub kun je nog is kijken naar de nieuwe Sonos ARC. Een snelle en makkelijke setup welke toch behoorlijk moer klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
Vanmiddag wezen luisteren naar 2 KEF systemen namelijk:

1. KEF LSX draadloos
pricewatch: Kef LSX Zwart

Deze set kan ik uitbreiden met een extra sub eventueel.
Nadeel 1. Ik kan hier geen 4.1 set van maken, dus geen surround geluid. Nu stoorde mij dit straks is de luisterkamer niet, maar zo'n luisterkamer is natuurlijk wel erg ideaal.
Nadeel 2. Geen centerspeaker, of zou dit niet zo'n nadeel zijn? De een zegt van wel en de ander zegt als je een goed 2.0 (of 2.1) setje hebt dat je het nauwelijks gaat merken.

2. KEF LS 50 bedraad
pricewatch: Kef LS50 (Koper, Zwart)

Omdat ik geen lompe versterker meer wil, kan ik deze set aansluiten op de Sonos Amp
pricewatch: Sonos Amp

En zou ik in de toekomst nog een extra Sonos Amp kunnen nemen om die bv onder de bank te plaatsen zodat ik wél een 4.0 (dus surround geluid) kan creëren. Deze AMP's communiceren draadloos met elkaar.

Heeft iemand over dit verhaal nog tips? Bedankt nogmaals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Die LsS50 zijn een flinke amp nodig meen ik en zijn sowieso gevoelig voor welke amp je er op aansluit

waarom niet de ls50w in dit geval?

Deze zijn ook actief net als de LSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@freaky35
Ok, maar van beide draadloze systemen kan ik nooit een 4.0 systeem maken toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Fietnetje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:47:
@freaky35
Ok, maar van beide draadloze systemen kan ik nooit een 4.0 systeem maken toch..
Klopt als dat het doel blijft,dan word dat lastig met de LSXen LS50w

Ik heb dit gevonden trouwens over de Sonos ls50 combo, volgens deze gebruiker schijnt het positief mee te vallen het geluid.

https://en.community.sono...sover-loudness-eq-6822002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@freaky35 Bedankt voor de informatie. Zijn er nog 2.1 versterkers die mogelijk nog beter passen bij de KEF LS50? Ik kan hier niet veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
Het zou dan zoiets moeten worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jGZN32vKOXvbXTpZsEOj4KqzwE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DWdbwV50DeUrEcgj49FHgY6J.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Houd er rekening mee,dat de baspoort aan de achterkant zit,z e moeten wel ruimte hebben van de muur aan de achterkant. Plaatsing en akoestiek zijn net zo belangrijk als de speakers zelf eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cid Highwind
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:50
Ik snap je use case niet zo. Je lijkt een voorkeur te hebben voor KEF speakers en dan vooral de LS50, maar je wilt niet dat er mee gaan doen waar ze voor gemaakt zijn: Muziek luisteren.

Het zijn prachtige speakers, qua geluid en qua design, maar ze zijn absoluut geen ster qua bass. Als je waarde hecht aan een bioscoopervaring ontkom je er niet aan om dus één of twee subwoofers er bij te zetten. De Sonos Amp kan weliswaar een sub aansturen, maar dan ga je weer tegen iets anders aanlopen waar je ook met je LS50's tegenaan gaat lopen: Equalization. Om het beste uit je systeem te halen zal je kamer de beperkte factor worden. Audyssey biedt daar veel voordelen maar daar zie ik op de Sonos website niks over, die versterken en that's it. Ik vraag me dus echt af hoe het werkt wanneer je er daar twee van schakelt, al helemaal wanneer er verschillende speakers aangestuurd moeten worden.

Zoals hierboven ook reeds gesteld door freaky35 is plaatsing erg belangrijk. Als je voor LS50's gaat zorg dat ze op de juiste hoogte staan en stabiel zijn gemonteerd. Bij mij stonden ze op m'n AV meubel, daar kwamen ze gewoon niet tot hun recht. Nadat ik ze op met zand gevulde zuilen heb gezet werd het geluid stukken beter. Voller, ruimtelijker. Als je ze graag in een hoek op een lowboard wilt zetten dan zijn het vooral mooie ornamenten die daarnaast nog geluid voort kunnen brengen, maar akoestisch zou je ze zwaar tekort doen.

Daarom zou ik voor de rears ook eerder kijken naar iets als de E301 eitjes, die qua geluid perfect integreren in je bubbel voor films. Ik heb ze zelf op de verkrijgbare stands gezet, maar je kan ze ook met hun voet aan de muur schroeven en indraaien met het kogelgewrichtje. Als surrounds voldoen ze namelijk perfect want het volume van de LS50's heb je echt niet nodig, dat wordt pas interessant stel je woonkamer was dubbel zo diep en de bank zou in het midden daarvan staan.

Ik volg dit draadje met grote interesse want ik ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden, maar voor mij lijkt het alsof compleet niet passende middelen worden ingezet welke meer problemen veroorzaken dan dat ze oplossen. Misschien dat de E305 daadwerkelijk de oplossing biedt die je zoekt, want twee LS50's met één of twee subwoofers klinkt niet als de ruimte besparende oplossing die je oorspronkelijk zocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
Cid Highwind schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:55:
Ik snap je use case niet zo. Je lijkt een voorkeur te hebben voor KEF speakers en dan vooral de LS50, maar je wilt niet dat er mee gaan doen waar ze voor gemaakt zijn: Muziek luisteren.

Het zijn prachtige speakers, qua geluid en qua design, maar ze zijn absoluut geen ster qua bass. Als je waarde hecht aan een bioscoopervaring ontkom je er niet aan om dus één of twee subwoofers er bij te zetten. De Sonos Amp kan weliswaar een sub aansturen, maar dan ga je weer tegen iets anders aanlopen waar je ook met je LS50's tegenaan gaat lopen: Equalization. Om het beste uit je systeem te halen zal je kamer de beperkte factor worden. Audyssey biedt daar veel voordelen maar daar zie ik op de Sonos website niks over, die versterken en that's it. Ik vraag me dus echt af hoe het werkt wanneer je er daar twee van schakelt, al helemaal wanneer er verschillende speakers aangestuurd moeten worden.

Zoals hierboven ook reeds gesteld door freaky35 is plaatsing erg belangrijk. Als je voor LS50's gaat zorg dat ze op de juiste hoogte staan en stabiel zijn gemonteerd. Bij mij stonden ze op m'n AV meubel, daar kwamen ze gewoon niet tot hun recht. Nadat ik ze op met zand gevulde zuilen heb gezet werd het geluid stukken beter. Voller, ruimtelijker. Als je ze graag in een hoek op een lowboard wilt zetten dan zijn het vooral mooie ornamenten die daarnaast nog geluid voort kunnen brengen, maar akoestisch zou je ze zwaar tekort doen.

Daarom zou ik voor de rears ook eerder kijken naar iets als de E301 eitjes, die qua geluid perfect integreren in je bubbel voor films. Ik heb ze zelf op de verkrijgbare stands gezet, maar je kan ze ook met hun voet aan de muur schroeven en indraaien met het kogelgewrichtje. Als surrounds voldoen ze namelijk perfect want het volume van de LS50's heb je echt niet nodig, dat wordt pas interessant stel je woonkamer was dubbel zo diep en de bank zou in het midden daarvan staan.

Ik volg dit draadje met grote interesse want ik ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden, maar voor mij lijkt het alsof compleet niet passende middelen worden ingezet welke meer problemen veroorzaken dan dat ze oplossen. Misschien dat de E305 daadwerkelijk de oplossing biedt die je zoekt, want twee LS50's met één of twee subwoofers klinkt niet als de ruimte besparende oplossing die je oorspronkelijk zocht.
toon volledige bericht
Eiigenlijk helemaal eens :).

Naar mijn idee zou het ruimtebesparender zijn, bv de KEF eitjes met een goede sub erbij aangesloten op een reciever.Een reciever heeft bv Audessey met een meetmicrofoon die het dan voor je inregeld wat het veel minder omsclachtiger maakt.
Zeker voor film is dit wel een fijne oplossing.

Dan vallen de speakers gewoon niet zo op en je zit veel minder met plaatsing er van.
Dit omdat je deze eitjes bv aan de muur kan schroeven

De LS50 hebben gewoon goede stands nodig, ruimte van de muur af,door de rear bas poort en een degelijke amp.Hoe meer ik over de Sonos lees,hoe meer ik denk van,dat is het niet.
Zeker niet qua volume inregeling voor surround,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
Cid Highwind schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 12:55:
Ik heb de KEF LS50 gezien en gehoord en was direct verkocht, vooral het design sprak mij erg aan. Muziek luisteren wordt idd niet de hoofdzaak waarvoor ik de speakers wil gaan gebruiken.

[b]Er zal een sub bij moeten idd, maar dat is ook geen probleem toch om die erop aan te sluiten? 1 sub is voor mij iig voldoende. En de meeste subs kun je toch gewoon regelen kwa lage tonen?[/b]

De surround speakers komen ook niet tegen de muur te staan, maar ongeveer 30cm vrij van de muur. Hoogte van de frontspeakers wordt dan wel een probleem aangezien deze op een tv meubel komen te staan...

Goed punt denk ik idd, surround hoeft voor de ruimte die ik heb niet zo uitgebreid zijn. Die eitjes vind ik alleen erg lelijk kwa design dus deze worden het niet. Kwa formaat zoek ik dus melkpakjes noemen ze deze toch? Aan de muur schroeven vind ik ook niet mooi, dus dan zouden het speakers worden op een elegante voet ofzo?

De E305, ook dit zijn eitjes en ik wil eigenlijk geen centerspeaker meer, dus ik wil beginnen met een 2.0 opstelling, die ik wel kan uitbreiden naar een 4.1 systeem.
toon volledige bericht
Kortom veel wensen die misschien wel helemaal niet mogelijk zijn? Mijn "oude" 5.1 set heb ik deels verkocht:
https://tweakers.net/aanbod/admanager/

Wat mijn wensen dus zijn:
Géén lompe versterker meer (vandaar de SONOS amp als keuze)
Het liefst geen centerspeaker
2 frontspeakers die op ons tv meubel komen staan, niet al te groot
2 surround speakers die ik op een elegante stand kan plaatsen (voor later als de prijs echt uit de hand loopt)
1 Subwoofer (voor later als de prijs echt uit de hand loopt)
Géén eitjes als design.

Bedankt voor je duidelijke en eerlijke input trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Fietnetje schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 16:52:
[...]

Kortom veel wensen die misschien wel helemaal niet mogelijk zijn? Mijn "oude" 5.1 set heb ik deels verkocht:
https://tweakers.net/aanbod/admanager/

Wat mijn wensen dus zijn:
Géén lompe versterker meer (vandaar de SONOS amp als keuze)
Het liefst geen centerspeaker
2 frontspeakers die op ons tv meubel komen staan, niet al te groot
2 surround speakers die ik op een elegante stand kan plaatsen (voor later als de prijs echt uit de hand loopt)
1 Subwoofer (voor later als de prijs echt uit de hand loopt)
Géén eitjes als design.

Bedankt voor je duidelijke en eerlijke input trouwens :)
toon volledige bericht
Geen enkele speaker aan de muur of zijn het puur de eitjes?

https://www.iear.nl/product/bowerswilkins-mt-60d/

Je kan ze ook los kopen deze B&W speakers met een sub samen

Indien je speakers alleen op het meubel wilt,dan zou ik ze sowieso isoleren van het meubel

[ Voor 15% gewijzigd door freaky35 op 19-06-2020 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@freaky35

Idd geen enkele speaker aan de muur. En die B&W set vind ik er erg oudbollig eruit zien :) Kwestie van smaak natuurlijk.

Het zou zoiets moeten worden kwa formaat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:50
Fietnetje schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:39:
Vanmiddag wezen luisteren naar 2 KEF systemen namelijk:

1. KEF LSX draadloos

Deze set kan ik uitbreiden met een extra sub eventueel.
Nadeel 1. Ik kan hier geen 4.1 set van maken, dus geen surround geluid. Nu stoorde mij dit straks is de luisterkamer niet, maar zo'n luisterkamer is natuurlijk wel erg ideaal.
Nadeel 2. Geen centerspeaker, of zou dit niet zo'n nadeel zijn? De een zegt van wel en de ander zegt als je een goed 2.0 (of 2.1) setje hebt dat je het nauwelijks gaat merken.

2. KEF LS 50 bedraad
pricewatch: Kef LS50 (Koper, Zwart)

Omdat ik geen lompe versterker meer wil, kan ik deze set aansluiten op de Sonos Amp
pricewatch: Sonos Amp

En zou ik in de toekomst nog een extra Sonos Amp kunnen nemen om die bv onder de bank te plaatsen zodat ik wél een 4.0 (dus surround geluid) kan creëren. Deze AMP's communiceren draadloos met elkaar.

Heeft iemand over dit verhaal nog tips? Bedankt nogmaals :)
toon volledige bericht
Volgens mij is de Kef LS50 uitsluitend mbt streamen draadloos. Je moet namelijk een stereo pair met een netwerk kabel verbinden.

Hierboven werd als naar Heos gewezen, maar heb je ook naar Denon’s nieuwe lijn Home (150 / 250 / 350) gekeken? Ik heb zelf net precies een week 2x 350 staan, geluid is fenomenaal goed (kom vanaf een set Sonos Play:5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
Zo te zien ben je of een Soundbar nodig voor Surround met Heos ,deze Heos Home kan dan je alleen gebruiken voor de achterkanalen?

[ Voor 137% gewijzigd door freaky35 op 19-06-2020 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@renegrunn Deze speakers "ken" ik idd. Maar voor een 4.0 opstelling vind ik ze niet geschikt. Voor ergens in huis op een kast om muziek vanaf te spelen zijn ze wel mooi maar op een stand vind ik ze niet geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietnetje
@FeaR De plannen zijn weer gewijzigd na overleg met de grote baas in huis (de vrouw) :) Het wordt dus een compleet ander systeem, is het dan beter (verplicht) om een nieuw topic aan te maken en dit topic sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45

FeaR

In GoT we trust

Fietnetje schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 19:15:
@FeaR De plannen zijn weer gewijzigd na overleg met de grote baas in huis (de vrouw) :) Het wordt dus een compleet ander systeem, is het dan beter (verplicht) om een nieuw topic aan te maken en dit topic sluiten?
Als de planning heel erg anders is zou ikzelf deze sluiten en een nieuw topic aanmaken. Dan kan de Topic Start in één keer goed met de wensen van nu. Je mag en kan hier ook verder maar velen van ons zullen niet 1,5 pagina doorlezen zoekende naar de actuele situatie/wens en zich vooral op de TS richten. Jouw feestje wat je wilt natuurlijk :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 21:36:
[...]
...zou ikzelf deze sluiten en een nieuw topic aanmaken.
En zo geschiedde... Verder in Boekenplank speakers en kleine versterker.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.