Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sonoff 4CH pro alternatief

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kingErnie
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 16-05 20:20
Hoi,
Enkele weken geleden haalde ik mij de sonoff 4CH pro in huis. Die heeft het 2 weken goed gedaan, en dat was het. De wifi led werkt nog, maar de relais schakelen niet meer op netstroom. Op gelijkstroom schakelt de eerste relais bij het opstarten en dat is het.
Ik zou deze graag vervangen door een betrouwbaar alternatief, maar vind niet direct iets. Een batterij smart plugs zou een oplossing kunnen zijn, maar ik vraag me toch af of er niets eleganters bestaat.

Deze sonoff bedient 4 verschillende lampen. 1 daarvan gaat naar een led controller (dient enkel om te dimmen met afstandsbediening). Mocht die laatste er ook nog tussenuit kunnen zou dit top zijn.

Heeft iemand tips?

Thanks

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• francisp
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 01-06 09:27
Shelly 4Pro. Wel een andere prijsklasse

https://shelly.cloud/prod...rt-home-automation-relay/

Mijn Sonoff 4CH Pro's doen het na een jaar nog steeds goed, maar die schakelen enkel een teleruptor.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True