Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwe monitor -2x 24" - QHD of 4K

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:27
Ik zoek een?
2 nieuwe monitoren, 24 inch - voornamelijk voor gaming (RPG, RTS), soms wat fotobewerking (lightroom)
Afstand monitor - ogen is rond de 70CM
Voorkeur gaat uit naar 4K, maar keuze in 24 inch 4K lijkt beperkt - is deze combi de moeite waard, of gaat het verschil met QHD (vrijwel) niet te zien zijn

Wat is je budget?
Bij voorkeur rond de €600,- max, indien echt groot verschil in kwaliteit kan dit omhoog

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-8700K Tray€ 409,55€ 409,55
1MoederbordenMSI B360 Gaming Pro Carbon€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenAsus Dual GeForce GTX 1660 Ti OC€ 359,98€ 359,98
1BehuizingenCooler Master CM 690 III€ 0,-€ 0,-
2MonitorenDell UltraSharp U2414H Zwart€ 424,41€ 848,82
1ProcessorkoelingScythe Mugen 5 PCGH Edition€ 49,95€ 49,95
2Geheugen internCorsair Vengeance LP CML8GX3M1A1600C10€ 44,18€ 88,36
1VoedingenCorsair RM850€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesSamsung 850 EVO 250GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.756,66

Your lack of planning is not my emergency

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Welke monitoren heb je zelf in gedachten? Aankoopadvies begint bij een eigen voorzetje.

[Voor 35% gewijzigd door br00ky op 14-06-2020 15:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:27
het gaat me in eerste instantie meer om of 4K 24" meerwaarde heeft over QHD 24", dan dat ik direct advies wil voor een specifieke monitor
Als het meerwaarde heeft is de keuze relatief beperkt:
- Dell P2415Q
- LG 24UD58-B
lijken de enige 4K 24" monitoren die te krijgen zijn momenteel

als het geen meerwaarde bied, en QHD even goede optie is, is de keuze een stuk groter, en moet ik nog even goed gaan kijken - dan gaan opties als geintegreerde USB hub meespelen bij keuze

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 22:34

Damic

Afwezig soms

Heb je ze echt nu nodig, dan moet je kijken wat er in stock is, de wereld ligt zo een beetje plat en productie moet terug opgestart worden.

Op het werk zijn we aan't wachten op 2 x 27" QHD (AOC Q27P1) voor mijn collega, die komen ten vroegste eind deze maand aan, ik zien nu wel dat er meer leveranciers zijn dan 3 weken geleden dus het zou kunnen dat we ze sneller hebben. Deze schermen heb ik ook op het werk en als ecad tekenaar zijn ze wel leuk (zelf uitgekozen).

Thuis heb ik pricewatch: AOC U2777PQU Zilver, Zwart waarom deze ik wou af van 2x 20" maar wel met ongeveer dezelfde pixels aantal.

Ik kan vanalles en nog wat maar niets te goei, klinkt bekent?? Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True