Monitorarm voor 2x liyama prolite XB2483HSU-b2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik zoek een monitorarm om 2x een liyama prolite XB2483HSU-b2 op te hangen. De monitorarm moet aan het bureau te bevestigen zijn, omdat de muur niet zo heel sterk is en ik bang ben dat de monitorarm naar beneden komt.

Ik ben erg tevreden over de bijgeleverde voet van de monitoren. Eigenlijk wil ik met een monitorarm hetzelfde kunnen als met de standaard monitorvoet. Dat houdt in dat de monitorarm in ieder geval in hoogte verstelbaar moet zijn en horizontaal draaibaar (zodat mijn tweede monitor in een hoek hangt). Verticaal kantelen en portretstand is een goede should have. Maar die heb ik de afgelopen 4 jaar eigenlijk nauwelijks gebruikt, dus wil ik er niet teveel voor betalen. Ik wil ik ook de mogelijkheid hebben tot kabelmanagement. Dat mis ik nu heel erg.

Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget. Ik wil gewoon goed spul kopen. Als het nodig is, sta ik zeker open voor tweedehands. Zolang het maar of goedkoper is of betere kwaliteit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik heb al de volgende 2 gevonden: pricewatch: Arctic Z2 Basic - dual monitor arm en https://www.amazon.de/dp/...onitor%2Caps%2C159&sr=8-1 belangrijk is dat ik goed spul koop. Als iemand tips heeft waar ik op moet letten, zou dat ook fijn zijn. Ik woon alleen niet in de buurt van een verkooppunt om te testen. Dus koop ik liever online.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
2x liyama prolite xb2483hsu-b2 dus.