Wat zijn jullie ervaringen met de bovenstaande setje van jbl (JBL SCS135), en wat kost het setje eigenlijk. Thankx
Ik ken iemand die er erg happy mee is. Gebruikt hem voor dolby digital en DTS. Heeft hem op mijn aanraden gekocht
. Alle speakers lopen via de - actieve, heel belangrijk - sub. Dat werkt het beste. Er zijn ook goedkopere sets van JBL (ik geloof de SCS125 ofzo), waarvan de sub passief is, en bovendien het center-kanaal niet via de sub loopt. Daardoor is het geluid uit balans. Stemmen klinken gewoon te dun, en de speaker gaat te snel over de zeik omdathij weinig vermogen aankan.
De SCS135 is een goede set. Als het goed is moet hij voor onder 1000 te koop zijn.
Have fun!
De SCS135 is een goede set. Als het goed is moet hij voor onder 1000 te koop zijn.
Have fun!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
die setjes zijn er toch ook met een ingebouwde versterker en een DDolby (geloof ik) decoder als ik me niet vergis?
JBL Rox... Ik heb eens 2 Bose boxen gehad en deze ingeruild voor een JBL Surround setje. Ze hangen nu bij mij aan de muur en ze zijn echt perfect.
SOMS alleen jammer dat het geluid wat 'dof' is, dit komt door de lage tonen op verschillende cdz.
SOMS alleen jammer dat het geluid wat 'dof' is, dit komt door de lage tonen op verschillende cdz.
assumption is the mother of all fuck ups
Ik geef graag info, maar ga er vanuit dat de topic-starter wel wat basic-research doet of heeft gedaan. Hebbie al op www.jbl.com gekeken of bij winkels gevbraagd? Eerst ff doen, dan verder vragen plz.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Pagina: 1