"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Verwijderd
- NAC Breda -
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Verwijderd
Dan kan Netscape Navigator nog net. Ok mosaic was er al en wat andere (tekst only) browsers. Netscape heeft de grootste verandering voorzaakt.
Volgens mij heeft het ook aardig geholpen bij de ontwikkeling van nieuwe hardware, zeker met dingen als directx erbij. En dan kan je zeuren wat je wil met dat het zo instabiel is enzovoorts, maar momenteel werkt wel ruim 90% van de pc-gebruikers ermee (of met een van de opvolgers). En dat het van M$ is... ja, daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Maar Dos en Win3.x zijn ook van M$... Ik moet bekennen dat ik Windows 9x toch wel een van de topprodukten vind van de laatste tijd, ondanks alle mankementen.
Ik vind: Photoshop, Netscape, Homesite en ICQ (met WS_FTP erbij is dat eigenlijk alle software die ik gebruik).
Verwijderd
en natuurlijk 3D Studio MAX 2.5
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
dat het 5 jaar geleden minder belovend was , kwam omdat mensen het negeerde in de mening dat windows toch beter was
toen zat er gewoon nog geen full color knipperende installer bij en geen auto-boot gui zodat de grootste b0ner het nog kon gebruiken , maar gewoon een cli , net zoals dos begonnen is
btw. heeft er iemand diskimages van de install diskettes van windows 2.x ?? plz MAIL MEEEEEEEEEE
Photoshop, Getright (resume moet in alle progs ff default komen), Coldfusion, Lightwave, Netscape, RC5 client
Win95 kwam 5 jaar telaat.. (AmigaOS dus al vanaf het begin 32bit eh!)
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
M$ Outlook Express 5 (ik meen het, helaas), CuteFTP, Winzip en nog een hele zooi..
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Verwijderd
tja, beste software...Dat zijn er zo veel.
Kunnen we het niet hebben over de slechtste software of sponsoren we Bill dan?
Visual Studio 6
WinAmp
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
Netscape, Winamp, NC, Nukenabber, ICQ, Quake, F1-grandprix 2, Simcity, 3Dmark pro etc. etc. etc.
Heb er helaas geen en meer vanwege defect en goede software
In feite alle grote Open Source Software projecten, dus: Sendmail, Apache, Samba...
Verwijderd
Quake2, Quake3, Team Fortress, NT4 Workstation, Win2000 Beta3 Pro, Cinema 4D, Internet Xplorer, WinAmp, Sygate, Office 2000....
1) PaintShopPro
2) PhotoShop
3) Winamp
4) Windows NT
5) DirectX, als je dat meetelt ieg
Kees
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Netscape
PSP
mIRC
newsXpress
CuteFTP
RealPlayer
WinAmp
Easy CD-Creator deluxe
verzamelt -1's en -2's in hoog tempo
1. Windows 98 (of Win95 + bugpacks)
2. Exact (geweldig programma) (nee ik werk niet bij exact)
3. Word en excel (zonder dit zat ik opschool met Wp te werken (mooi nu dus niet)
4. Photoshop 4/5
5. Internet explorer 5. (nu werkt bij mij de javascript een beetje).
Tjielp... een vogel.
Norton commander
Cleansweep
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Motherboard Monitor
Niet?
[Specs]
Verwijderd
- Testdrive 1
- Cmdr Keen
- Doom
- Quake
- GTA
Zijn allemaal verantwoordelijk geweest voor nachtmerries. De ergste was Doom...
beste apps:
- 4Dos
- Norton Commander
- Paint Shop Pro
- mIRC
- Winzip
Hebben allemaal indruk gemaakt en doen dat nog steeds.
Het lijstje hierboven (de afgelopen 40 posts geeft inderdaad een aardige indruk van wat er goed is...
Daarom zou ik het succesvolste stukje software willen aanstippen: DOS!
DOS is simpel, geen gekut met registers ed., directe hardwarebenadering zonder gebruik te hoeven maken van hulpproggies en andere shit, Met spellen toch nog hele goeie graphics...
Alleen die resolutie.... En dat lettertype...
Nou ja, we zien het wel..
Kaj.
Top 10:
1)Norton Anti-virus 5.0 (houdt ongedierte buiten)
2)Backwork (scant naar evt. Back Oriffice)
3)Cleansweep (ruimt zo lekker op)
4)Virtuosa Gold (Cd/MP3 afspeel software)
5)Magix Music Maker 3.0 (lache!!!)
6)Civilization II (hield me van de straat)
7)DOS 5.0 (heb ik het mee geleerd)
8)Wordperfect 5.1/6.0 (bijna al mijn verslagen op gemaakt)
9)Rapidfile (ideaal om zelf een telefoonboek te maken..., en veel simpeler dan excel...)
10)Windows 98 (omdat die veel stabieler is dan Windows 95...)
Gr.
Peet
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit
Kaj.
Verwijderd
de perfecte oplossing!!!!
de beste game : Grand-prix 2
de beste hardware : hp laserjet 5
Beste spel: Transport Tycoon, daar ben ik verslaafd aan geweest. GP2 was ook errug goed.
15 juli '99
Niet?
[Specs]
Op vrijdag 16 juli 1999 22:00 schreef Kaj. het volgende:
Oei, kijk uit! Het woordje <font size=-2>Magix</font> ligt gevoelig bij sommigen....<BR>Kaj.
Verwijderd
Ghost
Windows NT of Backoffice SBS
If there's Oldskool i'm there
Verwijderd
Greetings,
NokioGL
Coolste game: Tyrian & Commander Keen
Enne... "beste" software? In welk opzicht?
Bloed, zweet & koffie
w2k
Unreal tournament,LSX Mpeg encoder,FlaskMpeg optimized for AMD
Virtual Dub,Adobe premiere 5.5
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje