"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
kent iemand deze speaker ?
Mordaunt-Short 504 center speaker
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
De 70c1 is inderdaad niet bijzonder. Ik zal even zoeken of ik die andere serie kan vinden in wat oude hifi-blaadjes. No garantuee.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Dit klopt idd. er was een 70C2 waar ik al een tijdje naar opzoek ben, en heb al op meerdere plaatsen dat ding te koop gevraagd, dus als iemand in bezit is van de 70C2, en hem kwijt wil, dan ben ik de eerste die hem van je wil kopen.Op dinsdag 07 augustus 2001 21:33 schreef Heintje het volgende:
Het is prettig als de voicing van je front-speakers (liefst: alle speakers) hetzelfde is. Dit is voor een belangrijk deel te bereiken door speakers uit dezelfde serie te kopen, liefst met hetzelfde type tweeter. Ik zou proberen om een center te vinden die daaraan voldoet. Heeft Mission geen andere serie gemaakt ongeveer even oud die misschien iets duurder is geweest? Wellicht kun je van die serie nog een 2ehands center scoren.
De 70c1 is inderdaad niet bijzonder. Ik zal even zoeken of ik die andere serie kan vinden in wat oude hifi-blaadjes. No garantuee.
De kast is het probleem niet echt, het zijn meer de drivers, de tweeter is veel kleiner, en veel minder helder dan die van die fronts.Op dinsdag 07 augustus 2001 21:53 schreef Heintje het volgende:
Wat ook een idee is: zet je units over in een betere, grotere, zwaardere, beter gedempte zelfbouwkast! Ga eens naar www.speakerland.com voor advies ofzo.
En de midden/laag speaker is ook veel te klein om er behoorlijk geluid uit te krijgen, laag hoeft niet natuurlijk, want dit wordt door de subs gedaan.
Ik ken de 701 vrij aardig, en ik vind 'm qua klank wel lichtelijk wat weg hebben van een 602. Ikzelf speel nu met een chario syntar dialogue als center (kost 450 piek) en dat is nu al m'n derde center-speaker en het is de eerste die én lekker in het geluidsbeeld van m'n frontspeakers past én zelf stemmen lekker weergeeft en ook gewoon goed klinkt met "andere" geluiden.
Ik zou zeggen ga naar een dealer en vraag of je die speaker thuis mag proberen. Als het een beetje relaxte gasten zijn mag dat gewoon en maak je de afspraak dat als het niet mooi is, je dat apparaat gewoon terugbrengt en je je geld terug kan krijgen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik kan hem ruilen.. en heb toen ook nog even gekeken naar de chario die jullie noemen.
Mocht het niets worden met de MS dan ga ik die chario zeker proberen.
Alvast bedankt.