Van mij mag 'ie wel een sabbathvakantie vieren.Code #55
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
De MySQL op Apollo moest even herstart worden.
Verwijderd
Apollo was down volgens de stats pagina.
edit:
Te laat zo als gewoonlijk.
edit 2:
Ok, MySQL is down geweest. /me moet titel van kopje apollo leren lezen op de stats pag.
Apollo MySQL status
edit:
Te laat zo als gewoonlijk.
edit 2:
Ok, MySQL is down geweest. /me moet titel van kopje apollo leren lezen op de stats pag.
Apollo MySQL status
Apollo is niet down geweest, die heeft een uptime van 53 dagen.Op dinsdag 07 augustus 2001 18:45 schreef Tweaky het volgende:
Apollo was down volgens de stats pagina.
Omdat Apollo en Artemis geen Apache en PHP hebben.
Of je laat de uptime elke minuut in de DB zetten 
(met perl ofzo)
(met perl ofzo)
Verwijderd
Code #55 vliegt mij bijna dagelijks om de oren. Zal wel getweak zijn aan de servert op de onchristelijke uren
Die 'feature' hebben ze er speciaal voor jou in laten zittenOp woensdag 08 augustus 2001 00:29 schreef HlpDsK het volgende:
Code #55 vliegt mij bijna dagelijks om de oren. Zal wel getweak zijn aan de servert op de onchristelijke uren
's nachts is GoT soms traag... # 55 heb ik bijna zelden..Op woensdag 08 augustus 2001 02:48 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Die 'feature' hebben ze er speciaal voor jou in laten zitten
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hmmm is dat niet rond 5:00 als de database gebackupped word ofzoOp woensdag 08 augustus 2001 00:29 schreef HlpDsK het volgende:
Pagina: 1