Hallo, gister is mijn tuin omgespit en voorbereid op de fundering van een hok. alleen is er meer grond overgebleven dan ik had verwacht er is nu als ik het heel ruw uitreken rond de 25m3 grond over.
Nu zit ik een beetje met de logistieke nachtmerrie om dit uit mijn achtertuin te halen.
er is een oprit (momenteel zand) aanwezig van 2.4m breed.
Wat ik tot nu toe kon bedenken.
Een kipper busje huren en dan pendelen (maar deze busjes hebben een erg laag laadvermogen en ik kan niet een klein vrachtautootje vinden zou dan 38 ritten worden)
Kipper Aanhangwagens (ik heb geen BE rijbewijs en denk niet dat er veel autos zijn die zon zware kar nog zouden kunnen/mogen trekken)
Een gewonde laadbak huren en dan eventueel vullen met een kraantje en legen met de hand( zelfde probleem van laadvermogen en erg veel arbeid en tijd kwijt op deze manier)
Aanvragen bij de gemeente of ik het in de droge sloot achter de schutting mag dumpen(zeer kleine kans van slagen)
Is er iemand die toevallig een betere of logischere oplossing weet?
een voorbeeldschets
/f/image/edbOoqJsDWJcaVMwZGkvjTcc.png?f=fotoalbum_large)
(er staat nog een hortentia tussen die ik probeer te redden)
Nu zit ik een beetje met de logistieke nachtmerrie om dit uit mijn achtertuin te halen.
er is een oprit (momenteel zand) aanwezig van 2.4m breed.
Wat ik tot nu toe kon bedenken.
Een kipper busje huren en dan pendelen (maar deze busjes hebben een erg laag laadvermogen en ik kan niet een klein vrachtautootje vinden zou dan 38 ritten worden)
Kipper Aanhangwagens (ik heb geen BE rijbewijs en denk niet dat er veel autos zijn die zon zware kar nog zouden kunnen/mogen trekken)
Een gewonde laadbak huren en dan eventueel vullen met een kraantje en legen met de hand( zelfde probleem van laadvermogen en erg veel arbeid en tijd kwijt op deze manier)
Aanvragen bij de gemeente of ik het in de droge sloot achter de schutting mag dumpen(zeer kleine kans van slagen)
Is er iemand die toevallig een betere of logischere oplossing weet?
een voorbeeldschets
/f/image/edbOoqJsDWJcaVMwZGkvjTcc.png?f=fotoalbum_large)
(er staat nog een hortentia tussen die ik probeer te redden)
:strip_exif()/f/image/waacaqx7PQtD1AiQ9yWpdoMf.jpg?f=fotoalbum_large)
Steam: Evert