Voor een vriend probeer(de) ik data-recovery te doen op een Galaxy Tab SM-T525 met behulp van EaseUS MobiSaver.
Hiervoor moet het apparaat eerst geroot worden. Dit heb ik geprobeerd via usb vanuit een Windows 10 pc mbv Kingo Android Root zoals hier beschreven staat.
Na een ruime anderhalf uur stond de Kingo software nog steeds op:
Het enige wat ik nu nog zie is:
Als ik de recovery start dan stopt ie op 68% en krijg ik na een paar minuten de melding:
Wat kan ik nog doen?
Hiervoor moet het apparaat eerst geroot worden. Dit heb ik geprobeerd via usb vanuit een Windows 10 pc mbv Kingo Android Root zoals hier beschreven staat.
Na een ruime anderhalf uur stond de Kingo software nog steeds op:
zonder dat er ook maar iets leek te gebeuren. Ik heb e.e.a. gegoogled van mensen waar de software bleef hangen op de stap direct hierna ("waiting for device"). Deze hebben na lange tijd de usb kabel losgetrokken en hadden volgens mij nog een werkende tablet. Ik heb hetzelfde gedaan.downloading requisite dependency files (100%)
Het enige wat ik nu nog zie is:
Ik heb FoneLab Broken Android Data Extraction geprobeerd. In deze softare kan ik alleen een SM-T525 kiezen terwijl de tablet een SM-T560 is. De software geeft aan dat je 'download mode' kan activeren door de tablet aan te zetten met volume-up en aanknop tegelijk. Als ik dit probeer gaat de tablet aan, maar ziet het display er nog steeds identiek uit.Firmware upgrade encountered an issue. Please select recovery mode in Kies & Try again.
Als ik de recovery start dan stopt ie op 68% en krijg ik na een paar minuten de melding:
Ik krijg het apparaat niet uit met power en volume-down button. Het display wordt even zwart en dan komt hetzelfde scherm weer terug (tot de accu leeg is).Recovery is failed, please make sure that your device is able to normally enter the system, if your device still has problems, please contact us.
Wat kan ik nog doen?