Hue light strip DC kabel vervangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 13:02

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ik heb achter mijn bank een mooie opstelling met een hue LED strip. Nu hebben mijn konijnen vakkundig de kabel opgepeuzeld. In de toekomst gaat deze middels een mantelbuis bunny proof gemaakt worden. Maar voor nu ben ik opzoek naar de kabel zelf, want de kabel zelf is niet meer te redden. Ik loop al heel het weekend te zoeken. Ik kom veel kabels tegen die van strip naar strip gaan. Of kabels die er op lijken, maar Philips heeft aan beide kanten net een iets andere connector, dus standaard kabels passen natuurlijk net net. Ik kan het connector type ook niet vinden, dus zelfs daar op zoeken levert 0 op. Wie kan me helpen in mij queeste?

Foto van de adapter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-HXXt0DQFlVBsyREakB5cUPCrU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zW7jqYPe97AqMdA0lCQpabpu.jpg?f=fotoalbum_large

Foto van de aansluiting, en 2 vingers, helemaal droog van het googelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9n2Os-84Gy0fn24TKWyy7vEplRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ybGZMpsySt1QlMHSSE8kOkOz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:55

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Waarom zoek je naar een kant en klare kabel? Je hebt de stekkers die je nodig hebt, dus even beide stekkers losknippen en ze aan een twee aderig snoer van de juiste lengte solderen, krimpkous eroverheen en klaar is je kabel. 5 minuten werk :)

Mocht je niet willen solderen, dan kun je het ook met lasklemmetjes oplossen.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 13:02

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Dat is wel mijn laatste redmiddel, maar dat wordt flink klooien. Als mijn konijnen iets slopen, doen ze het ook meteen goed.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-_vX-k06LXN2svPMwOLhQifwm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mTahJL1XYXWycuCqWfi8C04E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:35
De rechter stekker lijkt op een standaard 5.5/2.1 of een 5.5/2.5
Maar die linker is wat speciaals.

Als het die standaard stekker is: ander stekkertje bestellen en klaar.

Is het de linker... dan kon het spannender worden, hoewel je nog genoeg over hebt om een nette verbinding te kunnen make, zeker als je een struk van de trekontlasting weg knipt.

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syn84
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 04-09-2023
Heb je een oplossing kunnen vinden? Ik zit ongeveer met hetzelfde probleem en probeer te vinden welk type voedingsstekker ik nodig heb om het te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:07

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

De korte lijkt mij gewoon een verkorte DC connector en zou je dus ook een normale DC connector kunnen gebruiken, hij zal alleen wat meer uitsteken.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:03
Ergens natuurlijk wel zonde, maar je zou ook een gelijkwaardige adapter kunnen bestellen die wel een 'normale' plug kent, en die aan je kabel solderen :+
Pagina: 1