Hoi allemaal,
Ik ben laatst verhuisd naar een portiekflat, derde verdieping. Nu hebben wij een zoemgeluid dat continu uit de meterkast komt. Het geluid is zo hard dat je het in de woonkamer nog kan horen.
De zoem is nu continu, maar eerst was het alleen nog s’nachts (willekeurig van ongeveer 11 uur s’avonds tot 6 uur s’ochtends.
Ik heb iemand van Stedin ernaar laten kijken (de zoem was niet aanwezig toen hij er was) maar hij kon niks vinden wat dit geluid zou kunnen veroorzaken.
Dit is mijn meterkast:
:strip_exif()/f/image/MUw7hXk6qWTm6UrtluMl3k9y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WTyRWbsAStkS63VPHGUSjsAI.jpg?f=fotoalbum_large)
[URL="https://tweakers.net/i/Fx76TsrWtwgARVA9cDzobtF_GU4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N6o5HjjB7UwgtLEB0Hx6fxIX.jpg?f=user_large",,"1"]
[/URL
Het geluid lijkt uit de linker bovenhoek te komen.
Heeft iemand van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik ben laatst verhuisd naar een portiekflat, derde verdieping. Nu hebben wij een zoemgeluid dat continu uit de meterkast komt. Het geluid is zo hard dat je het in de woonkamer nog kan horen.
De zoem is nu continu, maar eerst was het alleen nog s’nachts (willekeurig van ongeveer 11 uur s’avonds tot 6 uur s’ochtends.
Ik heb iemand van Stedin ernaar laten kijken (de zoem was niet aanwezig toen hij er was) maar hij kon niks vinden wat dit geluid zou kunnen veroorzaken.
Dit is mijn meterkast:
:strip_exif()/f/image/MUw7hXk6qWTm6UrtluMl3k9y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WTyRWbsAStkS63VPHGUSjsAI.jpg?f=fotoalbum_large)
[URL="https://tweakers.net/i/Fx76TsrWtwgARVA9cDzobtF_GU4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/N6o5HjjB7UwgtLEB0Hx6fxIX.jpg?f=user_large",,"1"]
:strip_exif()/f/image/N6o5HjjB7UwgtLEB0Hx6fxIX.jpg?f=fotoalbum_large)
Het geluid lijkt uit de linker bovenhoek te komen.
Heeft iemand van jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties.