Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

kan iemand fan draden op moederbord solderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Vraag

• Heddesss
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14-06-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Meppel die in staat is de draden van de koel fan rechtstreeks op het moederbord te solderen van een logicboard van mijn macbook pro 13" uit 2011.
Uiteraard gewoon tegen vergoeding. Ik zou het tevens erg leuk vinden als ik hierbij mag kijken omdat ik er ook graag wat van op wil steken maar dit is geen vereiste.
De fan connector op het moederbord is losgetrokken en de connector van de fan is kapot.

Mocht iemand dit willen/kunnen doen dan hoor ik graag! Alvast bedankt.

Alle reacties

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• Heddesss
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14-06-2020
Bedankt!

ik heb daar al rond gekeken maar niets hier in de buurt gevonden. Hoopte eigenlijk dat er een hobbyist hier in de buurt dit leuk lijkt....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk bedoelde catch dat je daar een oproep kan plaatsen.
Op het forum is dat niet toegestaan :)

• SA007
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-06 23:25

SA007

Moderator Tweaking
Inderdaad, hiervoor is V&A.

Klok is stuk :(

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True