Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel de computer voor mijn broertje samen, zijn budget is ongeveer €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding die ik in de onderstaande configuratie heb staan heeft mijn broertje al, als deze goed genoeg is zou natuurlijk mooi zijn voor de kosten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Ik heb al een computer samengesteld maar dit is op basis van algemene kennis. Ik zou graag jullie mening willen en waar ik kan verbeteren op prijs/kwaliteit.
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel de computer voor mijn broertje samen, zijn budget is ongeveer €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De voeding die ik in de onderstaande configuratie heb staan heeft mijn broertje al, als deze goed genoeg is zou natuurlijk mooi zijn voor de kosten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?Ik heb al een computer samengesteld maar dit is op basis van algemene kennis. Ik zou graag jullie mening willen en waar ik kan verbeteren op prijs/kwaliteit.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 121,- | € 121,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC | € 258,- | € 258,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 (Zwart/Zilver) | € 113,05 | € 113,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Voedingen | Gigabyte Superb E470C4 | € 56,70 | € 56,70 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 114,85 | € 114,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 905,50 |