Toon posts:

Kan een Sennheiser XSW-D storen op het netwerk van een ander

Pagina: 1
Acties:

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-03 20:27
Hi!

Ik heb zelf een Sennheiser XSW-D.

Nou mag ik Vrijdag een theatervoorstelling van iemand filmen, en die maken zelf gebruik van een Sennheiser EW300 3G zendersetje.

In zoverre ik zie maakt de EW300 gebruik van een radiografische zender, en maakt de XSW-D van 2.4 GHz netwerk.

Nou vraag ik me af, wat gebeurt er als ik beide microfoonzenders bij hem in zijn zenderzakje doe? Het signaal van de EW300 3G mag absoluut niet verstoord worden.

Wie kan mij meer vertellen?

:-)

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:02
Geen idee qua storing, maar is het niet makkelijker om het aan de ontvangende kant af te vangen? In de meeste theaters is een lijntje vanaf de tafel geen enkel probleem, en heb je maar 1 zender nodig.

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-03 20:27
Knopsje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:51:
Geen idee qua storing, maar is het niet makkelijker om het aan te ontvangen de kant af te vangen? In de meeste theaters is een lijntje vanaf de tafel geen enkel probleem, en heb je maar 1 zender nodig.
Niemand heeft toegang tot de technische kast. De ontvanger van mij komt ook gelukkig niet bij die kast te staan, maar in het publiek.

:-)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je wilt weten hoe de boel op elkaar stoort moet je even de Sennheiser Wireless Systems Manager downloaden. Daarna geef je de beide zenders in, frequenties of kanalen en gaat het systeem voor je berekenen op welke frequenties je de zenders in moet stellen zodat ze elkaar niet bijten.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:20
Ben eerder bang voor jouw zender dan die ew300, 2.4ghz is best druk tegenwoordig, al zal het aantal personen in theater nu redelijk meevallen.

Maar ‘technische kast’? Er zal toch ook een mengtafel staan? Hoe bedienen ze anders de boel? Kan je daar geen xlr inprikken?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:53:
Ben eerder bang voor jouw zender dan die ew300, 2.4ghz is best druk tegenwoordig, al zal het aantal personen in theater nu redelijk meevallen.

Maar ‘technische kast’? Er zal toch ook een mengtafel staan? Hoe bedienen ze anders de boel? Kan je daar geen xlr inprikken?
Op sommige kleinere plekken zitten zenders/ontvangers weggewerkt in een 19" rack ergens in de hoek. Of men bouwt netjes een houten kast waar de boel in zit, vooral wanneer het geld op is voor nette apparatuur.

Daarnaast kan een mengpaneel ook in een wand/rackversie uitgevoerd worden of zelfs met een digitale stagebox waarbij je al het werk met een iPad doet. Het is niet meer zoals het altijd was.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee