Kan een Sennheiser XSW-D storen op het netwerk van een ander

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 16:38

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Hi!

Ik heb zelf een Sennheiser XSW-D.

Nou mag ik Vrijdag een theatervoorstelling van iemand filmen, en die maken zelf gebruik van een Sennheiser EW300 3G zendersetje.

In zoverre ik zie maakt de EW300 gebruik van een radiografische zender, en maakt de XSW-D van 2.4 GHz netwerk.

Nou vraag ik me af, wat gebeurt er als ik beide microfoonzenders bij hem in zijn zenderzakje doe? Het signaal van de EW300 3G mag absoluut niet verstoord worden.

Wie kan mij meer vertellen?

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:43
Geen idee qua storing, maar is het niet makkelijker om het aan de ontvangende kant af te vangen? In de meeste theaters is een lijntje vanaf de tafel geen enkel probleem, en heb je maar 1 zender nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-06 16:38

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Knopsje schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 16:51:
Geen idee qua storing, maar is het niet makkelijker om het aan te ontvangen de kant af te vangen? In de meeste theaters is een lijntje vanaf de tafel geen enkel probleem, en heb je maar 1 zender nodig.
Niemand heeft toegang tot de technische kast. De ontvanger van mij komt ook gelukkig niet bij die kast te staan, maar in het publiek.

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je wilt weten hoe de boel op elkaar stoort moet je even de Sennheiser Wireless Systems Manager downloaden. Daarna geef je de beide zenders in, frequenties of kanalen en gaat het systeem voor je berekenen op welke frequenties je de zenders in moet stellen zodat ze elkaar niet bijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24
Ben eerder bang voor jouw zender dan die ew300, 2.4ghz is best druk tegenwoordig, al zal het aantal personen in theater nu redelijk meevallen.

Maar ‘technische kast’? Er zal toch ook een mengtafel staan? Hoe bedienen ze anders de boel? Kan je daar geen xlr inprikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op maandag 15 juni 2020 @ 10:53:
Ben eerder bang voor jouw zender dan die ew300, 2.4ghz is best druk tegenwoordig, al zal het aantal personen in theater nu redelijk meevallen.

Maar ‘technische kast’? Er zal toch ook een mengtafel staan? Hoe bedienen ze anders de boel? Kan je daar geen xlr inprikken?
Op sommige kleinere plekken zitten zenders/ontvangers weggewerkt in een 19" rack ergens in de hoek. Of men bouwt netjes een houten kast waar de boel in zit, vooral wanneer het geld op is voor nette apparatuur.

Daarnaast kan een mengpaneel ook in een wand/rackversie uitgevoerd worden of zelfs met een digitale stagebox waarbij je al het werk met een iPad doet. Het is niet meer zoals het altijd was.
Pagina: 1