Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Op zoek naar: Gaming monitor (27 inch)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Coolblues
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 16-04 14:49
Ik zoek een?
27 inch monitor voor een vriend die het voornamelijk voor gaming gaat gebruiken. Geen wide-screen. Hij wil graag gebruik maken van een 144Hertz scherm omdat hij veel FPS games speelt. De videokaart is een ASRock Radeon RX 5600 XT. Ik heb online zitten zoeken, maar vind het lastig om een juiste keuze te maken. Moet ik ook rekening houden met FreeSync? Kan iemand hierbij adviseren?

Wat is je budget?
~€500,-

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit staat voor mij bovenaan, merk ben ik niet perse naar op zoek.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De desktop heeft een MSI X470 als mobo en AMD Ryzen 5 3600 als CPU. met 16GB DDR4 geheugen. De desktop gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen en af en toe wat videobewerking.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08:13
Alsjeblieft

[Voor 36% gewijzigd door Uszka op 13-06-2020 13:32]

• Yushi
  • Registratie: juli 2019
  • Niet online
@Uszka
Denk je dat reactietijd ook niet belangrijk is?

Monitoren

Is 1920x1080 fijn voor een 27" scherm of wil je dan eigenlijk naar een grotere resolutie kijken (bijv. 2560x144)

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 08:13
Donny93 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 15:16:
@Uszka
Denk je dat reactietijd ook niet belangrijk is?
Niet de opgave van de fabrikant iig. Een monitor die opgegeven wordt voor 4ms kan in de praktijk prima beter zijn dan een 1ms exemplaar. Kwestie van reviews lezen waarin de reactietijd wordt getest. Bovendien krijgt een 144Hz monitor elke ~7ms een nieuw beeld dus elke monitor in die lijst voldoet daar theoretisch aan.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True