Toon posts:

Thrustmaster TM Open Wheel Add On Twin-stuur ps4 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Patric19664
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-07 12:05
Thrustmaster TM Open Wheel Add On Twin-stuur

Nieuw uit de doos lijkt het mij dat hij toch gelijk moet werken?
Iemand ervaringen met dit stuur, gisteren binnengekregen oude stuur eraf nieuw erop, helaas werkt hij niet.
Een aantal buttons wel maar de belangrijkste kruis vierkant driehoek en rondje niet?

Moet ik hem terug sturen, want het lijkt mij toch dat deze direct moet werken op de ps4 uit de doos?

Alle reacties

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12 17:23

Raimond613

Simracer

Heb je de firmware van je base up to date? Dat staat nl als mogelijke oorzaak in je handleiding van je add-on stuur.

iracing profile

• Patric19664
Dan heb ik een probleem want heb geen pc maar een mac computer thuis, maar dit is toch raar zo iets zou het toch gewoon uit de doos gelijk moeten doen?

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-11 13:17
Patric19664 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 11:29:
Dan heb ik een probleem want heb geen pc maar een mac computer thuis, maar dit is toch raar zo iets zou het toch gewoon uit de doos gelijk moeten doen?
Helaas werkt dat niet altijd zo. Spullen zijn altijd in ontwikkeling en krijgen updates om ook nieuwe hardware op je oude base te laten werken.

Even een virtuele Windows installatie op je Mac zetten en je zou je firmware gewoon moeten kunnen updaten.

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

• Disarmed070
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 09:39
Dit staat in de handleiding

Om er zeker van te zijn dat uw TM Open Wheel Add-On stuur correct werkt met uw model racestuurvoet (en
met name de TX-, T300- en T500-voet), is het van het grootste belang dat u de firmware van uw voet bijwerkt
met de meest recente versie beschikbaar
op https://support.thrustmaster.com (klik op Racesturen / [de naam
van uw voet] / Firmware, en volg de instructies en de procedure voor het downloaden en installeren).
Als u de firmware niet bijwerkt, werken de D-pad, knoppen en schakelflippers niet correct.

• Patric19664
dus iemand zoeken met een laptop die mij uit de brand kan helpen! thanks

• Patric19664
een vraag nog, moet ik de update doen met het nieuwe stuur geïnstalleerd of maakt dat niet uit?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-11 13:17
Nogmaals je zou ook een virtuele Windows installatie op je Mac kunnen zetten.
https://www.iculture.nl/g...e%20virtualisatiesoftware.

En ja je stuur moet aangesloten worden op de computer om de firmware te updaten.

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Patric19664 schreef op zaterdag 13 juni 2020 @ 13:45:
dus iemand zoeken met een laptop die mij uit de brand kan helpen! thanks
Een update zorgt ervoor dat de firmware van het stuur ge-update wordt. Dat is in het stuur zelf. Daarna hoef je niet nog eens een update op de PS4 uit te voeren.

...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McGti
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-11 15:57
Beetje laat wellicht, maar had hetzelfde probleem en firmware update van mn stuurtje lost alles op :)
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee