Yo.
ik heb dus 2 IBMetjes 30 en 20Gb en ik ben er zeer tevree over. ze zijn lekkerz snel en je hoort ze haast niet.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Dus deze raad ik je aan.
Verwijderd
Maxtor +++++
Nooit meer seagate, Western Digital of Quantum.
Van horen zeggen van een goeie maat van me zijn die IBMmetjes ook ERG goed. Dus ik denk dat de keus tussen deze twee grootendeels op de prijs afkomt.
SUCCES ermee
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Maxtor, tjah, werkt ook goed..
http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/21
http://www.tweakers.net/nieuws/17923
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E20 - energieprijzen, economische vluchtelingen (Dubai) en tax op vermogen.
http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=120&page=10
Harddisks Massatest - Januari 2001
14 IDE en SCSI harddisks getest!
29-1-2001 Pagina 10 Door Koen Crijns (koen@hardwareinfo.net)
Conclusie
Als je naar een snelle IDE-harddisk op zoek bent, rollen er twee aanraders uit deze test: de IBM Deskstar 75GXP en de Western Digital Caviar. De eerste presteert vooral als het gaat om toegangtijden en high-end werk, de tweede vooral op het gebied van normale applicaties en de relatief lage prijs. Personen die op zoek zijn naar zeer veel opslagcapaciteit moeten zeker eens gaan kijken naar de Maxtor DiamondMax 80 harddisk. Niet de snelste harddisk, maar wel maar liefst 80 GB op één schijf en dat met een ongekend lage prijs van net iets meer dan 12 gulden per GB. Als low-budget harddisk kan ik vooral de Western Digital Protégé aanraden. Niet alleen presteert deze harddisk nog zeer goed (stukken beter dan de low-budget harddisk van Seagate in ieder geval!), maar ook de prijs ervan is zeer gunstig. Een 20 GB Protégé kost slechts 379 gulden, maar 80 gulden meer dan een 10 GB Seagate U10
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Verwijderd
Volledig mee eens. Ik lees nu toch echt te veel problemen over IBM en nauwelijks/geen over Maxtor. Ik heb ook een 60GXP maar vertrouw 'm voor geen cent. Rare zoemgeluiden (muggegeluid) en af en toe een klik (alsof er een druppel uit een waterkraan valt... zo'n geluid)Op dinsdag 07 augustus 2001 19:26 schreef PsyFlux het volgende:
Het valt me nog moeilijk om te typen, maar na een IBM aanhanger te zijn geweest raad ik nu toch een Maxtor aan...
Ik ga de volgende keer toch echt wel voor Maxtor!
Je zou toch mogen verwachten dat IBM na de prob's met de 75GXP z'n zaakjes op orde heeft. Niet dus. Ik koop het het noooit meer
Dex
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat ding heeft dus maar 1 platter van 20GB en is daardoor 2x zo dun als mijn IBM, het ziet er echt stoer uit zo'n dun schijfje en hij is superstil en snel
Alle proemn in n drek
lekker snel...
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++