Toon posts:

Hbo max in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 1.443 views

• ousselg
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11-2022
Guys, is het mogelijk om via een workaround hbo max in Nederland te kijken?

Voor netflix had je daar veel artikelen over maar lees niks over hbo max.

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:04
Nu alleen nog maar een beetje geduld, maar ben er wel blij mee :-)

https://www.totaaltv.nl/n...wat-is-tot-nu-toe-bekend/

XBL gamertag StayingPow3r

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39
https://www.ad.nl/show/st...rt-in-nederland~a11adfcf/

8 maart de start, prijzen worden eind februari bekendgemaakt. Ik hoop op een deal zoals in andere landen voor de early birds: 4,50 p/m , voor altijd mits je niet opzegt :z

• Kapstok09
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-02 13:49
DutchOwnage schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 09:45:
https://www.ad.nl/show/st...rt-in-nederland~a11adfcf/

8 maart de start, prijzen worden eind februari bekendgemaakt. Ik hoop op een deal zoals in andere landen voor de early birds: 4,50 p/m , voor altijd mits je niet opzegt :z
Zo'n aanbieding is inderdaad een no brainer! Heb me meteen aangemeld voor de nieuwsbrief via https://www.hbomax.com/nl/nl. hopelijk volgt er snel meer info, ik heb hier in ieder geval lang naar uitgekeken.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:45

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gezien het nu beschikbaar komt in Nederland verdient het ook een fatsoenlijke topic start. Als iemand die kan en wil maken, graag :)

Tweakers Discord

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 22:08
Uiteindelijk! Dan hoef ik niet meer downloaden. Raised by Wolves werd mij ongeduldig te veel 😉. En als geruchten op € 4,50 p m kloppen, zitten wij warmpjes bij! 😊😃🙌

https://www.streamwijzer....levenslange-actie-europa/

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Olga2000 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:11:
Uiteindelijk! Dan hoef ik niet meer downloaden. Raised by Wolves werd mij ongeduldig te veel 😉. En als geruchten op € 4,50 p m kloppen, zitten wij warmpjes bij! 😊😃🙌

https://www.streamwijzer....levenslange-actie-europa/
Let op dat dit artikel pure speculatie is en vol staat met fouten (1 maart lancering in NL?). De 'normale' prijs is waarschijnlijk gewoon €9 maandelijks of €70 per jaar met een launch deal van rond de €5 per maand, zoals in de andere Europese landen. Zover ik weet heeft alleen HBO Max in Spanje een deal gehad voor lifetime €5 per maand als je binnen 30 dagen een abonnement afsloot.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
https://variety.com/2021/...nordics-spain-1235097447/
It’s a once in a lifetime offer, literally. From today through to Nov. 30, HBO Max will offer new subscribers in parts of Europe the chance to sign up for the lifetime of their subscription at half the monthly retail price, for as long as they don’t unsubscribe.

The offer is being made as HBO Max launches on Oct. 26 in its first six European territories: Spain and Andorra and the four Nordic countries of Norway, Sweden, Finland and Denmark.
In al deze landen hebben ze die actie gehad volgens deze site. Als ik het goed begrijp is het overigens geen 4.50 voor altijd, maar 50% van de dan geldende maandprijs. Dat zei iemand op de frontpage in elk geval.

[Voor 52% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-02-2022 13:26]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:25:
https://variety.com/2021/...nordics-spain-1235097447/

[...]

In al deze landen hebben ze die actie gehad volgens deze site. Als ik het goed begrijp is het overigens geen 4.50 voor altijd, maar 50% van de dan geldende maandprijs. Dat zei iemand op de frontpage in elk geval.
Interessant! Ik zal het wel verward hebben met iets anders. Is te hopen dat ze dit hier ook doen dan. Zelfs voor de standaard prijs is HBO Max w.m.b al de beste bang for buck.

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-02 14:57
tweakduke schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 12:14:
[mbr]Gezien het nu beschikbaar komt in Nederland verdient het ook een fatsoenlijke topic start. Als iemand die kan en wil maken, graag :) [/]
Ik kan én wil de TS maken! :*)
Voor nu zal ik in mijn GoT notepad er mee aan de slag gaan.

[Voor 9% gewijzigd door VirinR op 01-02-2022 20:46]

• tweakduke

tweakduke

VirinR schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:45:
[...]

Ik kan én wil de TS maken! :*)
Voor nu zal ik in mijn GoT notepad er mee aan de slag gaan.
Prima als het nieuwe deel er staat dan gaat deze dicht :)

Tweakers Discord

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:40
tweakduke schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:56:
[...]

Wat fijn dat een reageerder dit gratis doet voor Tweakers :)
was er laatst niet een thread waar gesproken werd dat het bedrijf Tweakers op hun blote knietjes mag danken, dat we zo graag content willen maken voor Tweakers :)
Diezelfde Tweakers die daar geld mee verdiend, en dan ook nog een betalende (geen reclame en tracking) portal wil worden ?

[ontopic]
als ze beginnen ga ik wel aanmelden, maar dan moet het wel goede content geven, inmiddels ben ik nu al betalende voor 4 streaming services.
(ik ben voormalig piraat)

[Voor 8% gewijzigd door absrnd op 01-02-2022 21:27]

• tweakduke

tweakduke

absrnd schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 21:25:
[...]

Wat fijn dat een reageerder dit gratis doet voor Tweakers :)
was er laatst niet een thread waar gesproken werd dat het bedrijf Tweakers op hun blote knietjes mag danken, dat we zo graag content willen maken voor Tweakers :)
Diezelfde Tweakers die daar geld mee verdiend, en dan ook nog een betalende (geen reclame en tracking) portal wil worden ?

[ontopic]
als ze beginnen ga ik wel aanmelden, maar dan moet het wel goede content geven, inmiddels ben ik nu al betalende voor 4 streaming services.
(ik ben voormalig piraat)
En ik doe dit evengoed vrijwillig. Geregeld maak ik topics, maar op het moment is mijn tijd beperkt dus dan een vriendelijk verzoek.

De community is er voor en door elkaar, maar laten we die discussie hier niet verder voeren :)

Tweakers Discord

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-02 14:57
tweakduke schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 20:56:
[...]

Hij staat online: Het HBO Max topic [streamingdienst] :)
Dit topic kan op slot

• tweakduke

tweakduke

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee