Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Audikabels 7.2 systeem draadloos maken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• p.sadijo
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-06-2020
Goedemiddag,

Naar aanleiding van een nieuwe woning is het helaas niet mogelijk om de kabels te trekken voor mijn 7.2 systeem. Met name de 2 zij en achterspeakers. Zijn er alternatieven?

Zelf heb ik het volgende gevonden:
Marmitek Surround Anywhere 221
PureLink CSW 600

Zijn er ook andere alternatieven? En gaat dit niet storen aangezien ik minimaal twee zenders en ontvangers nodig hebt? Los van het storen, hoe zal de geluidskwaliteit zijn en zit er vertraging in?

Alvast bedankt voor het reageren!

Mijn Set:
Onkyo tx-nr636
Harman Kardon hkts 60

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:36
Teufel heeft er ook een systeem voor. Maar goedkoop is het nooit! Het is namelijk een zender, een ontvanger en een poweramp (per speaker). Dus tel uit je winst :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
Het oudere Marmitek setje heb ik jaren geleden gehad, werkte voor geen meter toen.
Heb je al een receiver en speakers die je wilt blijven gebruiken? Zo niet zou je kunnen kijken naar een moderne Yamaha receiver, die kan je met hun MusicCast speakers gebruiken als wireless surround. Of er opties zijn voor wireless hoogtekanalen zou ik zo niet weten.

• p.sadijo
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-06-2020
Ik zou graag deze opstelling willen gebruiken.

@Jag heb jij een link voor mij?

@Wekko306 hmm, ja deze heeft wel wat betere reviews.

Deze setup qua geluid is gewoon meer dan goed! Dus dat wil ik ook zo houden! Als het kan.

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Nu online
p.sadijo schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:43:
Ik zou graag deze opstelling willen gebruiken.

@Jag heb jij een link voor mij?

@Wekko306 hmm, ja deze heeft wel wat betere reviews.

Deze setup qua geluid is gewoon meer dan goed! Dus dat wil ik ook zo houden! Als het kan.
Het Teufel setje is de RearStation 4, zelf overigens geen ervaring mee.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True