Toon posts:

Marrantz programmeerbare remote-controls

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis nu een marrantz versterker beneden bij mij ouders staan. Daar zit echter een beauty van een programmeerbare afstandsbediening bij. T ding kan nl. ook codes van andere afstandsbedieningen leren. Ze zijn los te koop, maar niemand weet wat de prijzen van de volgende afstandsbedieningen zijn. m'n leverancier was zo slim geweest om 3x achter elkaar vergeten te bellen om te vragen naar de prijzen:
Marrantz 5000I : touchscreen lcd remote
Marratz 2000mkII : luxe normale programmeerbare remote met lcd schermpje
Marrantz 1200: (deze hebben we thuis) wat simpeler, maar nog steeds erg handy.

Weet iemand toevallig de prijzen of waar k ze kan vinden?? ik heb me al t ongeluk gezocht.

greetz Neo

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Ik heb wel niet de Marantz maar wel de Pronto (lijkt er erg veel op) en was rond de 600,- kwijt.

• cruncher
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:09

cruncher

wanna crunch someone?

Zijn idd niet goedkoop, iets van 500,- dacht ik......
Eh die pronto staat hiero http://www.elvic.nl/indexdvd.htm

can you read my mind?

Verwijderd

Een iets goedkopere optie: Ik heb een 8 in 1 van Philips, sbc ru 880/00, die je kan zowel programmeren als de functies van andere afstandsbedieningen laten leren (zeer handig). Koste rond de fl. 200,- geloof ik.

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

ALH

Ik kreeg bij mijn Onkyo receiver gewoon een AB waar je een gedeelte van kan programmeren, maar echt handig vind ik het niet :)

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

Verwijderd

Topicstarter
jah, maar ik heb hier dus zoveel remotes, dak er echt gek van wordt. Ik wil gewoon een degelijke goede afstands die ik naar mn eign hand kan zetten. Maar 500 piek voor een remote is me wat teveel. Toch misschien maar een iets minder mooie die wel programmeerbaar is.
Pagina: 1