Account verwijderen van tweedehands PS3

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dummie-Mom
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 02-10-2020
Beste Tweakers,

In mijn zoektocht op het antwoord op mijn vraag ben ik op jullie forum terecht gekomen. Omdat ik maar geen oplossing voor het probleem kan vinden, plaats ik mijn vraag hier. Al mijn hoop is op jullie gevestigd ;-)

Na lang sparen heeft mijn zoon enige tijd geleden een tweedehands PS3 gekocht. Hij speelt graag GTA en heeft inmiddels ontdekt dat het mogelijk is om dat spel online te spelen. Helaas komen we er nu achter dat de PS3 is gekoppeld aan het account van de vorige eigenaren, waarvan wij uiteraard niet de nodige gegevens hebben om hun account te verwijderen. Dat betekent dat we zelf geen nieuw account kunnen aanmaken en dat maakt het weer onmogelijk voor mijn zoon om zich bij het PSN aan te melden om GTA online te kunnen spelen.

We vinden op internet wel hoe een account verwijderd kan worden, echter zijn daar inloggegevens voor nodig die wij niet hebben. Ik kan er zo weinig over vinden terwijl ik me haast niet voor kan stellen dat dit een onbekend probleem is. Kan iemand ons op weg helpen naar de oplossing voor dit probleem?

Alvast super bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Zo:

Hoe herstel ik de standaardinstellingen op mijn PlayStation 3?

Ga in het Startmenu van je PlayStation 3 naar Instellingen > [Systeeminstellingen] > [Standaardinstellingen herstellen].
Zodra je [Standaardinstellingen herstellen] hebt geselecteerd, krijg je een lijst te zien met de instellingen die worden hersteld. Blader door de lijst en druk op (X-toets) om de instellingen te herstellen.
Nadat je dit hebt gedaan, krijg je het initiële installatiescherm te zien dat werd weergegeven toen je het PlayStation 3-systeem voor het eerst inschakelde. Je moet de initiële installatie doorlopen voordat je het PlayStation 3-systeem kunt gebruiken.

Dan is alle data er af, je zult games opnieuw moeten installeren en je eigen account moeten toevoegen.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dummie-Mom
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 02-10-2020
Er is even wat tijd overgeen gegaan, maar nu ik dit topic toevallig tegenkwam wilde ik je nog super bedanken! Met jouw tip is het destijds inderdaad gelukt!