Misschien is het wel handig als je erbij vermeld wat je leuk vindt
edit
toevoeging
edit
Loop inderdaad een winkel binnen en zie wat er leuk is
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Verwijderd
Heel tof spel
Verwijderd
Heeft eigenlijk niet zoveel zin deze topic
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
IDD half-life still rulzOp dinsdag 07 augustus 2001 22:48 schreef bluppy2 het volgende:
Unreal Tournament of Half-Life... UT kost maar iets van 30 piek en HL generations 50 piek... Allebei hele goede games....
Verwijderd
- quake3arena
- age of empiress
- midtown madness
- civilization (erg oud, maar nog steeds erg cool, en tevens maar tientje ofzo)
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Het is idd een zwaar cool spel, maar wel errug pittig. Vooral de missie waarbij je terug aan het trekken bent en je een watervliegtuig moet beschermen tegen 2 tanks en een shitload aan infantry...
did not reach the following recipient(s):
Verwijderd
Freespace2
Commandos
Roque Spear
Myth2 (al 2 jaar terug gezien voor 10,-)
UT
Superbike2001
Half Life Generations
C&C
Idd is H&D errug kewl!!!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Spellen die een beetje lijken op een populair spel (maar het bij lange na niet evenaren).
Ze zijn dan wel veel goedkoper maar het is echt troep.
Best goeie deal voor een spel van dat kaliber
"I sit in my room and imagine the future."
Daar zie je vanzelf een rek staan met budget games, heb er al 3 keer Atomic Bomberman vandaan gehaald voor nog geen tien piek.
Wat je ook kunt doen, is naar De Zwarte Markt gaan in Beverwijk, daar kun je echt te veel games kopen voor een prikkie, zelfs nieuwe games zijn vaak (veel) goedkoper dan in de winkel.
...:::everybeat.nl
Die hebbik bij Dynabyte gehaaldOp woensdag 08 augustus 2001 10:55 schreef ThaMaster het volgende:
waar heb je starcraft gold vandaan gehaald? ik zoek het spel ook nog steeds legaal
Loer eens in een willekeurige grabelbak bij de Free Record Sjop of Bart Sjit...
Pffff
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
waar heb je starcraft gold vandaan gehaald? ik zoek het spel ook nog steeds legaal
hey tnx voor het aanraden, daar ben ik ook al langer naar op zoekOp dinsdag 07 augustus 2001 19:15 schreef Sigma het volgende:
Voor Fl. 49,95 laatst nog Curse Of Monkey Island gekocht.. Die is nu in LucasArts Classic collection te koop.
Heel tof spel
PIII 800@804 Mhz
Unreal gekocht voor 4,95 bij de free record shopOp woensdag 08 augustus 2001 12:16 schreef Theeboon het volgende:
Ik heb Unreal eens voor 15 pieken op de kop getikt, nu issie nog goedkoper geloof ik.
Best goeie deal voor een spel van dat kaliber
PIII 800@804 Mhz
superirritant.... dat geluidje op die site.. "welkom bij cd-expresse...."Op woensdag 08 augustus 2001 15:07 schreef Just_Johnny het volgende:
Whoops, miste daar ff wat... voor Starcraft gold moet je kijken op www.cdexpress.nl Zijn ze echt super goedkoop en leveren hun spullen snel (en nee, ik werk daar niet)
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
PIII 800@804 Mhz
Mag ik vragen waarom maar 3 keer?Op woensdag 08 augustus 2001 12:17 schreef Ome_Les het volgende:
Ach ja, ga gewoon een wat grotere Texaco langs een grote snelweg binnen.
Daar zie je vanzelf een rek staan met budget games, heb er al 3 keer Atomic Bomberman vandaan gehaald voor nog geen tien piek.
[...]
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter