Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Oude case met redelijke nieuwe moederbord koppelen (aan/uit)

Pagina: 1
Acties:

• Danny_vdb
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 15-06-2020

Ik zie echter geen aansluiting kwa deze stekkers. Wie o wie kan me helpen. Alvast bedankt

• P-Storm
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:56
Wellicht niet de juiste subforum, maar welk moederbord gebruik je? Tot zover heb ik nog geen moederbord gezien zonder deze pin headers.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Deze aansluitingen zijn al minimaal 20 jaar hetzelfde en dat geldt ook voor nieuwe moederborden.

Mocht het niet allemaal bij elkaar uitkomen, dan verwijder je gewoon het plastic wat er omheen zit. Er is geen enkele reden waarom dit niet kan werken. Zie ook de handleiding van het moederbord.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:47
Dat is nog de oude powerled vorm (drie pennen ipv twee) en de vier pens speaker connector die je bijna niet meer zult tegenkomen.

Die LED connector zul je moeten aanpassen, verder zou het prima moeten passen.

Repareren doe je zo.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Power en reset aansluiten, klaar :)

• SA007
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 23:25

SA007

Moderator Tweaking
Move naar PMG.

Klok is stuk :(

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True