Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• bartje
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 02-06 21:19
Hoi,

Ik heb een Iphone XS en een wear OS smartwatch. Meestel werkt dit prima maar om de paar weken verlies ik verbinding en dan is er geen mogelijkheid om mijn horloge weer met mijn telefoon te verbinden.

Het enige wat ik dan kan doen is het horloge resetten naar fabrieksinstellingen, daarna kan ik wel opnieuw verbinden.

echter moet ik dan al mijn instellingen opnieuw doen wat nogal vervelend is. Is er iemand bekend met dit probleem? en hoe kan ik het verhelpen.

Alle software is up to date
(horloge, IOS, wearos APP)

Ik heb al geprobeerd opnieuw starten beide apparaten,
BT on/off beide apparaten.
vliegtuigmodus.
dag/week wachten.

maar met geen mogelijkheid krijg ik het weer aan de gang zonder reset.

op google kan ik niks vinden. ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True