Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel voornamelijk 1 spel: Rust. Daarnaast bewerk ik af en toe een GoPro video (hero7). Het kan best zijn dat ik na deze upgrade ook andere games ga spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal is moeilijk om te zeggen, maar ik vind persoonlijk tussen de 1000 en 1250 een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is 5 jaar oud. Eigenlijk het enige wat ik mee zou kunnen nemen zijn de schijven.
1TB WD Blue en een 120GB SSD. Ik weet niet of de processorkoeler hergebruikt kan worden?
Mijn oude PC: https://pcpartpicker.com/list/P4v84n
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment ligt de voorkeur bij AMD voor CPU vanwege de price/performance, en de voorkeur bij NVIDIA vanwege Shadowplay, Raytracing, temperatuur en stabiliteit van de drivers.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Futureproof voor de komende 5 jaar?
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Volgens mij heb ik al een redelijke PC bij elkaar geklikt.. Ik ben vooral opzoek naar finetuning, tips/tricks?
Ik speel voornamelijk 1 spel: Rust. Daarnaast bewerk ik af en toe een GoPro video (hero7). Het kan best zijn dat ik na deze upgrade ook andere games ga spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal is moeilijk om te zeggen, maar ik vind persoonlijk tussen de 1000 en 1250 een mooi bedrag.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is 5 jaar oud. Eigenlijk het enige wat ik mee zou kunnen nemen zijn de schijven.
1TB WD Blue en een 120GB SSD. Ik weet niet of de processorkoeler hergebruikt kan worden?
Mijn oude PC: https://pcpartpicker.com/list/P4v84n
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op het moment ligt de voorkeur bij AMD voor CPU vanwege de price/performance, en de voorkeur bij NVIDIA vanwege Shadowplay, Raytracing, temperatuur en stabiliteit van de drivers.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Futureproof voor de komende 5 jaar?
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Volgens mij heb ik al een redelijke PC bij elkaar geklikt.. Ik ben vooral opzoek naar finetuning, tips/tricks?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,50 | € 78,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X | € 598,- | € 598,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 68,02 | € 68,02 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 80,05 | € 80,05 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 500GB (WDS500G2B0C) | € 80,34 | € 80,34 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.175,81 | ||
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WAZxxc89y1D6jGMm7Se5VaWi.jpg?f=user_large)