hallo, ik heb een vraagje over is er nog enige kans op tijdelijk herstel.
wegbrengen voor data recovery veel te duur en de data is niet van dien aard dat het 500-1000 euro waard is. Dus ik heb de garantie genegeerd en de disk afgeschreven... open maken en
ik hoopte op een head lock (met terugbrengen wil dat wel eens een kans geven voor data recovery maar helaas:
[Video: https://ttprivatenew.s3.amazonaws.com/pulse/skerp-telfort/attachments/13788015/hdd+issue.mp4]
een keer open laten draaien is toch stuk.
Als ik goed kijk komt hij twee keer naar de as dus de weg is vrij.
het lijkt er op dat hij zijn startpunt niet kan vinden...
viel op zijn kant terwijl hij aan was gesloten op een nass. (valt me op dat auto shutdown op usb voeding is gebaseerd en niet op aangesproken worden door de nass.)
Mag ik er van uitgaan dat de heads, aangesloten op een usb poort van een nass, altijd op de drive disk staat?
In mijn test werd de head wel terug geplaatst na failure.
enig idee wat er kapot is?
wegbrengen voor data recovery veel te duur en de data is niet van dien aard dat het 500-1000 euro waard is. Dus ik heb de garantie genegeerd en de disk afgeschreven... open maken en
ik hoopte op een head lock (met terugbrengen wil dat wel eens een kans geven voor data recovery maar helaas:
[Video: https://ttprivatenew.s3.amazonaws.com/pulse/skerp-telfort/attachments/13788015/hdd+issue.mp4]
een keer open laten draaien is toch stuk.
Als ik goed kijk komt hij twee keer naar de as dus de weg is vrij.
het lijkt er op dat hij zijn startpunt niet kan vinden...
viel op zijn kant terwijl hij aan was gesloten op een nass. (valt me op dat auto shutdown op usb voeding is gebaseerd en niet op aangesproken worden door de nass.)
Mag ik er van uitgaan dat de heads, aangesloten op een usb poort van een nass, altijd op de drive disk staat?
In mijn test werd de head wel terug geplaatst na failure.
enig idee wat er kapot is?
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....