Toon posts:

Monitor 'no signal' na inschakelen apparaat

Pagina: 1
Acties:

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn monitor (AOC Gaming 24G2U) valt helaas op 'no signal' wanneer ik m.b.v. deze stekkerdoos een extra apparaat inschakel. Dit kan een simpele telefoonoplader zijn of bijvoorbeeld een gamingstuur.

Wanneer dit gebeurt hoef ik alleen de pc te resetten en alles doet het weer na behoren. Eerder had ik dit probleem ook met mijn vorige voeding, de Gigabyte B700H, op aanraden van een medetweaker heb ik een nieuwe voeding besteld, de Super Flower Leadex III 80 PLUS Gold 750 Watt, welke volgens de reviews/specs prima bemeten moet zijn voor mijn systeem (zie onderaan de post).

Na het installeren van de Super Flower voeding heb ik lange tijd geen problemen gehad met het uitvallen van de monitor maar sinds vandaag is het euvel weer begonnen.

In de ruimte waar de computer staat is geen randaarde te bekennen. Geen idee of dit hier iets mee te maken zou hebben. Ik heb verschillende stekkerdozen geprobeerd maar dit lijkt ook geen verschil op te leveren.

Heeft iemand wellicht andere ideeen wat dit probleem kan veroorzaken?

edit: ik kom er net achter dat wanneer ik een knopje van de stekkerdoos, waar een apparaat is op aangesloten, langzaam indruk het probleem zich niet voor doet. Wanneer ik de knop snel indruk dan valt de monitor wel uit.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 Boxed€ 165,-€ 165,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 88,04€ 88,04
1VideokaartenMSI Radeon RX Vega 64 Air Boost 8G OC€ 0,-€ 0,-
1BehuizingenBitFenix Neos Zwart/Zwart€ 42,-€ 42,-
1Geheugen internCrucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK€ 86,71€ 86,71
1VoedingenGigabyte B700H€ 84,39€ 84,39
1Solid state drivesKingston A400 2,5" 480GB€ 56,14€ 56,14
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 522,28

[Voor 3% gewijzigd door AOC op 11-06-2020 20:02]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee