Mijn vraag
Gisteren heb ik een Mini itx Gaming Pc in elkaar gezet met m’n broer. Alles verliep prima en na Windows 10 pro te hebben geïnstalleerd heb ik daarna alle drivers geïnstalleerd en updates gegeven. Vannacht heb ik de PC aan laten staan voor updates. Toen ik vanochtend keek bleek te PC steeds opnieuw aan het opstarten te zijn, na het scherm van het Moederbord blijft hij hangen bij het Windows logo (Met de melding “Preparing automatic repair) En vervolgens reboot hij.
Ook als ik de PC in de bios via de externe dvd speler opstart met de Windows DVD, gaat hij na lang laden wederom opnieuw opstarten... ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro en onderstaande componenten:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ram opnieuw aangesloten, koel pasta opnieuw gedaan.. Ik vermoed wellicht dat de voeding te weinig watt genereert? Wellicht weten jullie wat het probleem is. Hij heeft gister gewoon prima gewerkt.
Gisteren heb ik een Mini itx Gaming Pc in elkaar gezet met m’n broer. Alles verliep prima en na Windows 10 pro te hebben geïnstalleerd heb ik daarna alle drivers geïnstalleerd en updates gegeven. Vannacht heb ik de PC aan laten staan voor updates. Toen ik vanochtend keek bleek te PC steeds opnieuw aan het opstarten te zijn, na het scherm van het Moederbord blijft hij hangen bij het Windows logo (Met de melding “Preparing automatic repair) En vervolgens reboot hij.
Ook als ik de PC in de bios via de externe dvd speler opstart met de Windows DVD, gaat hij na lang laden wederom opnieuw opstarten... ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro en onderstaande componenten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 121,92 | € 121,92 |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 364,01 | € 364,01 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9a-AM4 chromax.black | € 49,03 | € 49,03 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix RGB BL2K8G32C16U4BL | € 99,96 | € 99,96 |
1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 89,- | € 89,- |
1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 127,69 | € 127,69 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.016,61 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ram opnieuw aangesloten, koel pasta opnieuw gedaan.. Ik vermoed wellicht dat de voeding te weinig watt genereert? Wellicht weten jullie wat het probleem is. Hij heeft gister gewoon prima gewerkt.