Hallo,
Ik ben van plan in de zomer mijn eerste PC build te maken. Ik heb online research gedaan maar heb er verder geen ervaring mee, vandaar dit bericht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op gamen en voor school. Ik speel spellen als Fornite, Call of Duty en Escape from Tarkov.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit rond de €1500, mag wat verschillen
Ga je overklokken?
Ben in het begin sowieso niet van plan te overklokken, zeker niet met de stock amd cooler heb ik begrepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van mensen, die er meer verstand dan ik van hebben, willen horen wat men ervan vindt, of zie iets anders zouden doen en waarom. Het wordt mijn eerste build dus ik heb er alleen online research naar gedaan. Ook vraag ik me af hoe ik het beste de producten kan bestellen. Als ik bijvoorbeeld iets bij Alternate koop (online) ben ik er dan zeker van dat het heelhuids bij mij aankomt.
Onderstaand wat ik tot nu toe in mijn wenslijst heb.
Ik ben van plan in de zomer mijn eerste PC build te maken. Ik heb online research gedaan maar heb er verder geen ervaring mee, vandaar dit bericht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er vooral op gamen en voor school. Ik speel spellen als Fornite, Call of Duty en Escape from Tarkov.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit rond de €1500, mag wat verschillen
Ga je overklokken?
Ben in het begin sowieso niet van plan te overklokken, zeker niet met de stock amd cooler heb ik begrepen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van mensen, die er meer verstand dan ik van hebben, willen horen wat men ervan vindt, of zie iets anders zouden doen en waarom. Het wordt mijn eerste build dus ik heb er alleen online research naar gedaan. Ook vraag ik me af hoe ik het beste de producten kan bestellen. Als ik bijvoorbeeld iets bij Alternate koop (online) ben ik er dan zeker van dat het heelhuids bij mij aankomt.
Onderstaand wat ik tot nu toe in mijn wenslijst heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 554,15 | € 554,15 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 Pro RGB | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 80,05 | € 80,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 177,- | € 177,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,01 | ||