Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Televisie
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor 600 euro kan ik zo te zien al wat kopen. Ze hebben alleen geen van alle een review.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Series en films kijken, soms youtube.
Mijn huidige TV is geen smart TV. Zo te zien is dat ook niet echt meer te koop. Ik heb een versterker met zuil speakers en een RPI met Kodi en een Chromecast. Ik kijk geen live televisie, ik heb geen DVD speler. Al mijn inputs zitten in de versterker ingeplugd via HDMI, de versterker via HDMI gekoppeld aan de TV.
Er hoeven niet perse speakers in de TV te zitten. Ik weet niet of ik het smart gedeelte van een televisie ooit ga gebruiken. Misschien als er de play store op staat? Dan kan ik mijn telefoon er aan koppelen zonder losse chromecast. Ik heb nog nooit een smart TV gebruikt dus ik weet ook niet of dat mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
https://tweakers.net/tele...-ObHaccW6XL9JVVc5S0V5tixf
pricewatch: Philips 65PUS6503 Zwart
pricewatch: LG 65UM7050PLA Zwart
pricewatch: Hisense H65B7100 Zwart (buitenlands model)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Televisie
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor 600 euro kan ik zo te zien al wat kopen. Ze hebben alleen geen van alle een review.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Series en films kijken, soms youtube.
Mijn huidige TV is geen smart TV. Zo te zien is dat ook niet echt meer te koop. Ik heb een versterker met zuil speakers en een RPI met Kodi en een Chromecast. Ik kijk geen live televisie, ik heb geen DVD speler. Al mijn inputs zitten in de versterker ingeplugd via HDMI, de versterker via HDMI gekoppeld aan de TV.
Er hoeven niet perse speakers in de TV te zitten. Ik weet niet of ik het smart gedeelte van een televisie ooit ga gebruiken. Misschien als er de play store op staat? Dan kan ik mijn telefoon er aan koppelen zonder losse chromecast. Ik heb nog nooit een smart TV gebruikt dus ik weet ook niet of dat mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
https://tweakers.net/tele...-ObHaccW6XL9JVVc5S0V5tixf
pricewatch: Philips 65PUS6503 Zwart
pricewatch: LG 65UM7050PLA Zwart
pricewatch: Hisense H65B7100 Zwart (buitenlands model)
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.