In verband met mijn verouderde game-pc heb ik besloten een volledig nieuwe te halen.
Ik heb zelf al het e.e.a. onderzocht (zie mijn samenstelling), maar ben eigenlijk bang dat ik teveel uitgeef voor de games die ik voornamelijk speel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen. Ik speel op dit moment voornamelijk Fortnite, maar wil met mijn nieuwe PC ook games als Warzone en Overwatch gaan spelen. Ik heb voldoende aan het spelen op 1080p en speel bijna alle games op comp. settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit te denken aan ongeveer 1500 incl. monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur (Muis, keyboard, headset) behalve de monitor. Verder geen onderdelen voor de PC zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn opzet.
De monitor moet 144Hz zijn.
Qua case heb ik niet zo goed gezocht dus hier zijn verbetering zeker welkom!
Daarnaast wil ik graag waterkoeling toepassen (omdat ik vernomen heb dat dit de levensduur van de PC verbeterd). Heb dit nog nooit toegepast dus hier is ook alle info welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merken. Ik heb in mijn opzet een Nvidia kaart zitten, maar als een AMD kaart qua prijs/kwaliteit beter is zou ik voor die gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje RGB altijd leuk
. Verder volledige vrijheid
Ga je overklokken?
Indien nodig, weet niet zo goed wanneer dit zin heeft om te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet iemand die om het jaar nieuwe onderdelen gaat kopen (heb met huidige systeem 7 jaar gedaan), dus ik zou graag willen dat de PC ca. 5 jaar mee kan zonder (grote) upgrades.
Ik ben op dit moment fortnite vrij hard aan het grinden en zou deze game met comp. settings vrij stabiel op 240 fps spelen. Verder speel ik alle multiplayers op comp. settings, maar alle singlepalyers vaak op hogere kwaliteit. Dus ik geef liever iets meer uit waar ik alle kanten mee op kan.
Mijn opzet:
Alvast bedankt voor de mensen die de tijd hebben genomen om te reageren!
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag
Ik heb zelf al het e.e.a. onderzocht (zie mijn samenstelling), maar ben eigenlijk bang dat ik teveel uitgeef voor de games die ik voornamelijk speel.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen. Ik speel op dit moment voornamelijk Fortnite, maar wil met mijn nieuwe PC ook games als Warzone en Overwatch gaan spelen. Ik heb voldoende aan het spelen op 1080p en speel bijna alle games op comp. settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit te denken aan ongeveer 1500 incl. monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur (Muis, keyboard, headset) behalve de monitor. Verder geen onderdelen voor de PC zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn opzet.
De monitor moet 144Hz zijn.
Qua case heb ik niet zo goed gezocht dus hier zijn verbetering zeker welkom!
Daarnaast wil ik graag waterkoeling toepassen (omdat ik vernomen heb dat dit de levensduur van de PC verbeterd). Heb dit nog nooit toegepast dus hier is ook alle info welkom.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur qua merken. Ik heb in mijn opzet een Nvidia kaart zitten, maar als een AMD kaart qua prijs/kwaliteit beter is zou ik voor die gaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje RGB altijd leuk
Ga je overklokken?
Indien nodig, weet niet zo goed wanneer dit zin heeft om te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben niet iemand die om het jaar nieuwe onderdelen gaat kopen (heb met huidige systeem 7 jaar gedaan), dus ik zou graag willen dat de PC ca. 5 jaar mee kan zonder (grote) upgrades.
Ik ben op dit moment fortnite vrij hard aan het grinden en zou deze game met comp. settings vrij stabiel op 240 fps spelen. Verder speel ik alle multiplayers op comp. settings, maar alle singlepalyers vaak op hogere kwaliteit. Dus ik geef liever iets meer uit waar ik alle kanten mee op kan.
Mijn opzet:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-10700 Boxed | € 366,61 | € 366,61 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 175,90 | € 175,90 |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 2060 KO Gaming | € 338,- | € 338,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon S25-W | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix MAG241CV Zwart | € 244,42 | € 244,42 |
| 1 | Waterkoeling | DeepCool Captain 240 Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 86,33 | € 86,33 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 | € 73,29 | € 73,29 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 122,- | € 122,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.456,54 | ||
Alvast bedankt voor de mensen die de tijd hebben genomen om te reageren!
Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag