Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Single DIN Autoradio installeren in Volkswagen Fox 2006 (dou

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Tatjana Zlavek
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 12-06 22:01
Ik heb een vraag over het installeren van een autoradio. Ik begrijp dat er een verschil is tussen single DIN en double DIN wat autoradio's betreft. Ik heb een VW Fox uit 2006, met daarin een oude radio/cassette/cd combinatie van double DIN formaat. Ik wil er een single DIN pioneer met usb in installeren, en daarvoor zijn blijkbaar inbouwframes waarbij de ongebruikte helft van het double DIN vak vervangen wordt door een opbergvakje.

Ik vind echter nergens een specifiek voor VW Fox geschikt inbouwframe. Er zijn online wel universele (?) modellen te vinden, maar hoe weet ik zeker dat zoiets zal passen?

Kunnen jullie mij tips geven over hoe en waar ik best zo'n inbouwframe aanschaf? Dank!

Alle reacties

• Rmanen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:14
Is het de originele headunit? Dan kun je ook die van een polo uit dezelfde periode pakken.

• Tatjana Zlavek
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 12-06 22:01
Geen idee. Zo ziet het er momenteel uit:

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21:56

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Daar kan een universele DIN bak in, aangezien het raamwerk blijft zitten. Wellicht nog wel standaard VW, aangezien de Fox zelden met dubbele din radio werd geleverd. Menig sloperij zal het bakje ook wel hebben dan.

Ik zie dat je op Autoweek hetzelfde hebt gepost.

[Voor 37% gewijzigd door Señor Sjon op 11-06-2020 16:12]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 20:16
Je huidige is niet dubbel din, het zijn zo te zien al 2 losse apparaten van 1 din. Dus je zou alleen een 1 din bergvakje nodig hebben.

Polestar 2 - Fiat 500e(USA) - Zappi v2 - 7250Wp SMA - 5850Wp Enphase

• Mapro
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 15-06 22:11
Even Googlen op radio inbouw frame vw fox en je kan er een enkele din radio in monteren.
Misschien dat je nog een verloopstekker nodig hebt van vw stekker naar iso stekker dat weet ik niet uit me hoofd.
Dan is het plug en play
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True