Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Integratie google home hub in apple eco-systeem

Pagina: 1
Acties:

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:29
Eigenlijk hou ik niet zo van verschillende eco-systemen door elkaar. Ik heb nu apple en sonos, die samenwerking vind ik al vrij matig.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. De google home hub vind ik wel een mooi apparaat.
Iemand ervaring hoe dit samenwerkt met Apple producten?

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn in wat je ermee wenst te bereiken.

Wat wil je doen met welke apple producten.

Woont in Helsinki

• MeTooPV
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 17:29
Een home hub die het weer, verkeersinformatie, komende familie agenda afspraken en foto's vanaf een nas laat zien. Waar je memo's heen kan sturen voor je huisgenoten. Spraakbediening niet het belangrijkste, maar b.v. mogelijkheid tot facetime zou wel fijn zijn.
Ik weet, een ipad kan al deze functies, maar niet in ene overzichtelijk altijd aan scherm.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True