Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Max_van_Duin
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 08-06 10:25
Hallo Tweakers,

Ik was benieuwd of iemand ervaring had met het vervangen van het glas (niet het scherm) van een note 9.
mijn zus gaat switchen van telefoon en haar note 9 word dan niet meer gebruikt ik wou hem graag fixen maar ik heb geen idee hoe ik het glas moet plaatsen zonder er luchtbellen tussen te krijgen. het oled scherm is zelf niet kapot het is alleen het glas.
als iemand een idee heeft laat het me weten.

met vriendelijke groet,
MAX_VAN_DUIN

Alle reacties

• Tremio
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-06 13:20
Grappenmaker.

Eerste hit op Youtube legt uitgebreid uit hoe je dit kan doen.

Succes.

• Max_van_Duin
heb ik al beken maar de meeste zuigen het scherm vacuüm ik was benieuwd of er nog andere manieren waren of dat iemand wis hoe je het diy kunt doen

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 00:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Max_van_Duin welkom op het forum.

[mbr]Ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• Max_van_Duin
heeft er misschien iemand ervaring met dit https://www.amazon.de/dp/...sc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 22-04 15:40
Nee, maar kapot is het scherm toch al. Gewoon lekker proberen d:)b
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True