Philips 43 inch tv met VA paneel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukver
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 31-05 22:03
Ik zoek een?
Philips 43 inch tv met VA paneel. Ook liefste met 100hz alleen dat gaat volgens mij niet.

Wat is je budget?
Ongeveer 700.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zie voornamelijk alleen maar IPS panelen zoals de Philips 43PUS7304. Wil graag wel bij
philips blijven vanwege ambilight en ook niet groter dan 43 inch.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn mijn opties? Zijn mijn enige opties alleen oudere modellen tweedehands vinden toen de 43 inches nog beter waren?

[ Voor 21% gewijzigd door luukver op 11-06-2020 00:16 ]

Beste antwoord (via luukver op 11-06-2020 00:46)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gaat een moeilijke of zelfs onmogelijk klus worden. Het probleem is dat Philips in sommige gevallen een mix van panelen gebruikt in exact hetzelfde type en formaat tv. In de meeste gevallen zal het bij Philips een IPS-type zijn, maar je weet het nooit zeker.

Je moet of je eis van Ambilight laten vallen en anders naar 40 of 50 inch Philips tv's kijken, want die zijn altijd VA. Alleen BOE maakt nog 120Hz lcd's in 43'' maar van het ADS-type (IPS). De Philips Momentum heeft een 43 inch 60Hz VA-paneel met Ambilight, maar het is een monitor en geen tv.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Gaat een moeilijke of zelfs onmogelijk klus worden. Het probleem is dat Philips in sommige gevallen een mix van panelen gebruikt in exact hetzelfde type en formaat tv. In de meeste gevallen zal het bij Philips een IPS-type zijn, maar je weet het nooit zeker.

Je moet of je eis van Ambilight laten vallen en anders naar 40 of 50 inch Philips tv's kijken, want die zijn altijd VA. Alleen BOE maakt nog 120Hz lcd's in 43'' maar van het ADS-type (IPS). De Philips Momentum heeft een 43 inch 60Hz VA-paneel met Ambilight, maar het is een monitor en geen tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukver
Bedankt voor je antwoord! Daar was ik al bang voor. Dacht open toch maar een thread voor de zekerheid. Dan ga ik maar voor de Philips 43PUS7304.

Nog wat anders, komt er nog een 48 inch oled van philips? Aangezien LG er ook 1 heeft. Dat gaat wel flink over mijn budget heen, alleen dat zou ik wel willen stretchen voor een 48 inch oled met ambilight.

[ Voor 41% gewijzigd door luukver op 11-06-2020 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Men zegt van wel maar er is (nog) niets officieel aangekondigd. Die van Sony is al wel aangekondigd en komt op z'n vroegst volgens mij in september. Voor 2021 zou ik er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukver
Ok duidelijk! Philips 43PUS7304 it is.