Toon posts:

Philips 43 inch tv met VA paneel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• luukver
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-03 15:49
Ik zoek een?
Philips 43 inch tv met VA paneel. Ook liefste met 100hz alleen dat gaat volgens mij niet.

Wat is je budget?
Ongeveer 700.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zie voornamelijk alleen maar IPS panelen zoals de Philips 43PUS7304. Wil graag wel bij
philips blijven vanwege ambilight en ook niet groter dan 43 inch.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn mijn opties? Zijn mijn enige opties alleen oudere modellen tweedehands vinden toen de 43 inches nog beter waren?

[Voor 21% gewijzigd door luukver op 11-06-2020 00:16]

Beste antwoord (via luukver op 11-06-2020 00:46)

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Gaat een moeilijke of zelfs onmogelijk klus worden. Het probleem is dat Philips in sommige gevallen een mix van panelen gebruikt in exact hetzelfde type en formaat tv. In de meeste gevallen zal het bij Philips een IPS-type zijn, maar je weet het nooit zeker.

Je moet of je eis van Ambilight laten vallen en anders naar 40 of 50 inch Philips tv's kijken, want die zijn altijd VA. Alleen BOE maakt nog 120Hz lcd's in 43'' maar van het ADS-type (IPS). De Philips Momentum heeft een 43 inch 60Hz VA-paneel met Ambilight, maar het is een monitor en geen tv.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Gaat een moeilijke of zelfs onmogelijk klus worden. Het probleem is dat Philips in sommige gevallen een mix van panelen gebruikt in exact hetzelfde type en formaat tv. In de meeste gevallen zal het bij Philips een IPS-type zijn, maar je weet het nooit zeker.

Je moet of je eis van Ambilight laten vallen en anders naar 40 of 50 inch Philips tv's kijken, want die zijn altijd VA. Alleen BOE maakt nog 120Hz lcd's in 43'' maar van het ADS-type (IPS). De Philips Momentum heeft een 43 inch 60Hz VA-paneel met Ambilight, maar het is een monitor en geen tv.

• luukver
Bedankt voor je antwoord! Daar was ik al bang voor. Dacht open toch maar een thread voor de zekerheid. Dan ga ik maar voor de Philips 43PUS7304.

Nog wat anders, komt er nog een 48 inch oled van philips? Aangezien LG er ook 1 heeft. Dat gaat wel flink over mijn budget heen, alleen dat zou ik wel willen stretchen voor een 48 inch oled met ambilight.

[Voor 41% gewijzigd door luukver op 11-06-2020 00:33]

• benbaba
  • Niet online
Men zegt van wel maar er is (nog) niets officieel aangekondigd. Die van Sony is al wel aangekondigd en komt op z'n vroegst volgens mij in september. Voor 2021 zou ik er niet op rekenen.

• luukver
Ok duidelijk! Philips 43PUS7304 it is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee