Ik heb sindskort een nieuwbouwwoning gekocht, hiervoor moet ik binnenkort de opties voor meer- en minderwerk doorgeven. Ik heb standaard een TV en CAI aansluiting in de woonkamer, die ik eventueel beide kan laten aanpassen (102/284 euro) naar een UTP aansluiting. Daarnaast kan ik ook los een extra UTP aansluiting laten aanbrengen (310 euro). Mij is alleen niet duidelijk hoe dit bedoeld wordt. Als er in de meterkast een modem komt te staan, heeft deze toch 4 aansluitingen? Als ik kies voor de optie extra UTP aansluiting, komt er vanuit de muur een internetpaneeltje? Of hoe werkt dit precies, ben niet heel technisch excuses. Ik heb daarnaast 2 loze leidingen in de woonkamer. En per slaapkamer standaard 1 loze leiding. Het aanbrengen van een extra loze leiding zou 94 euro kosten.
Wat voor mij belangrijk is dat ik in de woonkamer 3/4 internetaansluitingen beschikbaar heb, en per slaapkamer minimaal 1, liefst 2 voor in de toekomst (kan geen kwaad lijkt me). Hoe zou en moet ik dit het beste kunnen regelen met bovenstaande info?
En hoe werkt zo'n extra UTP aansluiting waar ze het over hebben?
Wat voor mij belangrijk is dat ik in de woonkamer 3/4 internetaansluitingen beschikbaar heb, en per slaapkamer minimaal 1, liefst 2 voor in de toekomst (kan geen kwaad lijkt me). Hoe zou en moet ik dit het beste kunnen regelen met bovenstaande info?
En hoe werkt zo'n extra UTP aansluiting waar ze het over hebben?