Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grotendeels Gamen maar moet ook bruikbaar zijn voor werk.
Moet geschikt zijn voor AAA games en bruikbaar voor minstens 6 jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum is 1300 inclusief assembelatie en verzending (een paar euro meer is geen paniek)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapperatuur als muis, monitoren en toetsenbord neem ik mee maar de complete desktop wil ik nieuw laten bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord moet aansluiting hebben voor 2 monitoren (voorkeur voor 3), 2 losse ssds (eventueel 1 direct op het moederbord) en 1 gewone hdd en geen waterkoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta absoluut open voor alles maar mijn voorkeur heeft altijd al bij AMD gelegen verder geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet geschikt zijn voor AAA games en bruikbaar voor minstens 6 jaar. Wil er graag ook toekomstige AAAs op kunnen spelen en met goed onderhoud de komende jaren geen upgrades hoeven doen. Voor de case hoor ik graag suggesties
Ga je overklokken?
in het begin zeker niet maar in de toekomst misschien (ga er niet vanuit)
Wat verwacht je van ons?[i]
aangezien mijn budget redelijk is maar niet door het dak vindt ik prijs kwaliteit wel belangrijk, en dan is de prijs kwaliteit per onderdeel voor mij niet het hoofddoel maar vooral van het eindproduct. aangezien ik zelf niet het meeste verstand heb van hardware wil ik er geen gedoe mee hebben en zolang ik het goed onderhoud lekker mijn ding mee kunnen doen
Grotendeels Gamen maar moet ook bruikbaar zijn voor werk.
Moet geschikt zijn voor AAA games en bruikbaar voor minstens 6 jaar
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximum is 1300 inclusief assembelatie en verzending (een paar euro meer is geen paniek)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alle randapperatuur als muis, monitoren en toetsenbord neem ik mee maar de complete desktop wil ik nieuw laten bouwen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord moet aansluiting hebben voor 2 monitoren (voorkeur voor 3), 2 losse ssds (eventueel 1 direct op het moederbord) en 1 gewone hdd en geen waterkoeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta absoluut open voor alles maar mijn voorkeur heeft altijd al bij AMD gelegen verder geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Moet geschikt zijn voor AAA games en bruikbaar voor minstens 6 jaar. Wil er graag ook toekomstige AAAs op kunnen spelen en met goed onderhoud de komende jaren geen upgrades hoeven doen. Voor de case hoor ik graag suggesties
Ga je overklokken?
in het begin zeker niet maar in de toekomst misschien (ga er niet vanuit)
Wat verwacht je van ons?[i]
aangezien mijn budget redelijk is maar niet door het dak vindt ik prijs kwaliteit wel belangrijk, en dan is de prijs kwaliteit per onderdeel voor mij niet het hoofddoel maar vooral van het eindproduct. aangezien ik zelf niet het meeste verstand heb van hardware wil ik er geen gedoe mee hebben en zolang ik het goed onderhoud lekker mijn ding mee kunnen doen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X Boxed | € 206,55 | € 206,55 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 117,90 | € 117,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,35 | € 37,35 |
| 1 | Geluidskaarten | Creative Sound Blaster Audigy Fx | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 RGB | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 74,54 | € 74,54 |
| 1 | Optische drives | Asus DRW-24D5MT (bulk) | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Core Gold GC 650 | € 73,94 | € 73,94 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 80,- | € 80,- |
| 1 | Solid state drives | Transcend 110S 512GB | € 69,04 | € 69,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.239,21 | ||
[ Voor 51% gewijzigd door mrplug op 10-06-2020 21:22 . Reden: Eigen set-up ]