Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

MyVodafone toont abonnement van andere gebruiker. Datalek?

Pagina: 1
Acties:

• The_Zohan
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16:29
Goedenavond tweakers!

Ik zit met een interessante fout in de MyVodafone app.
Het eigen abonnement wordt getoond, maar ook een abonnement van een andere klant (Belastingdienst):

Zojuist Vodafone gebeld en de klantenservice heeft voor mij de MyVodafone account verwijderd. Opnieuw de account aangemaakt en de aansluiting staat er nog steeds tussen.

Wat kan ik hier het beste mee doen?

[Voor 64% gewijzigd door The_Zohan op 10-06-2020 19:05]

• Luchtbakker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:29
Verwijderen? Doorverkopen? Online smijten? App helemaal verwijderen en opnieuw installeren? Wat voor een antwoord verwacht je van ons wat je zelf ook kan bedenken ken?

• Dracoz
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:17
Nog een keer contact opnemen met de klantenservice en uitleggen dat het er nog steeds tussen staat?

Raymundo!, Ryzen 5 1600x @ 4ghz, x370 Gaming pro carbon, 2x8GB DDR4 3200Mhz, Nvidia RTX2070 Super

• hcQd
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18:29
Om te beginnen zou ik je email-adres verwijderen uit de screenshots.

• The_Zohan
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 16:29
Reden dat ik het vraag is niet omdat ik plotseling het nummer van de VF klantenservice kwijt ben, maar omdat ik niet zou willen dat anderen mijn bundel te zien krijgen (incl klantnummer/tel nr/bundel). Dit lijkt mij een datalek. Aangezien ik hier niet zo in thuis ben vraag ik hier om advies.
hcQd schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 19:01:
Om te beginnen zou ik je email-adres verwijderen uit de screenshots.
Ah wat stom. Aangepast, thanks :)

• mvrhrln
  • Registratie: mei 2013
  • Nu online
je email staat nog onder in beeld
stond

[Voor 17% gewijzigd door mvrhrln op 10-06-2020 19:17]

• kodak
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 22:12

kodak

FP ProMod
Je kan dit bij Vodafone melden via de manier waar ze het waarschijnlijk wel meteen serieus nemen:
https://www.vodafone.nl/o...eport-security-leak.shtml

• F_J_K
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

kodak schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:44:
Je kan dit bij Vodafone melden via de manier waar ze het waarschijnlijk wel meteen serieus nemen:
https://www.vodafone.nl/o...eport-security-leak.shtml
Dat ja. En inkopper: verder niets misbruiken, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True