Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• danvis
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 20-06 20:46
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede draadloze bewakingsset op batterijen, maar ik kan er niet uitkomen, op het internet staan er voldoende om uit te kiezen…..

De volgende specificaties vind ik belangrijk in willekeurige volgorde;

Draadloos met accu welke zeker een maand of 6 mee kan / 1920x1080 pixels / nachtzicht, liefst kleur / opslag op een recorder of externe harde schijf, gratis cloud opslag mag ook als extra / luidspreker en microfoon / voor buitenshuis / paar seconden eerder terugkijken indien nodig / Wifi

Wie kan onafhankelijk advies geven?

Met vriendelijke groeten, Danny

Alle reacties

• Janoz
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 11:37

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ben heel benieuwd wat je gevonden hebt, want volgens mij zijn al die opties niet te combineren met een accu die een half jaar mee gaat..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Josk79
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:37
Met een eufycam 2 lukt dat, met uitzondering van 'een paar seconden eerder kijken'. Dit laatste lijkt me lastig/onmogelijk met genoemde accuduur.

[Voor 3% gewijzigd door Josk79 op 10-06-2020 20:30. Reden: Factor 60]

• danvis
Janoz schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:17:
Ben heel benieuwd wat je gevonden hebt, want volgens mij zijn al die opties niet te combineren met een accu die een half jaar mee gaat..
Deze had ik o.a. gevonden:
Imou Cell Pro Kit 2-pack

• danvis
Josk79 schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 20:28:
Met een eufycam 2 lukt dat, met uitzondering van 'een paar seconden eerder kijken'. Dit laatste lijkt me lastig/onmogelijk met genoemde accuduur.
En weet u of deze van goede kwaliteit is?

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
danvis schreef op donderdag 11 juni 2020 @ 08:20:
[...]

En weet u of deze van goede kwaliteit is?
Mijn broer heeft er een paar hangen en is er tevreden over. Eufy is van Anker en die maken geen onaardige producten. Google eens voor reviews zou ik zeggen.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

• Josk79
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 00:37
Ik heb er sinds 2 weken eentje hangen, dus kan nog niet veel zeggen over de kwaliteit. Beeldkwaliteit is prima. Bij geactiveerde persoondetectie mis je wel de eerste paar seconden. Je kunt hem ook iedere beweging laten registreren, maar dan kreeg ik te veel false triggers i.v.m. waaiende bomen.

Installatie (via Android) was plug-en-play.

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 09:18
Is een klein zonnepaneel ladertje erbij geen optie?

Polestar 2 - Fiat 500e(USA) - Zappi v2 - 7250Wp SMA - 5850Wp Enphase

• danvis
Ik heb ondertussen de eufycam2 gekocht. De accu’s van de camera’s zouden 360dagen mee moeten gaan, bij 1 camera was deze na 3 maanden leeg, de andere na circa 5 maanden. Dit komt door vele bewegingen die er zijn.
Beeldkwaliteit is prima. Het grote minpunt is wel dat de camera pas na een paar seconde begint op te nemen (en dan moet de camera eerst nog een soort van focussen voor goed beeld), waardoor niet alle bewegingen opgenomen worden. Als iemand snel naar de deur loopt wordt er helaas niets waargenomen. Dit is wel jammer.

• danvis
Het zou de accu sparen als er bijvoorbeeld overdag, als mijn telefoon thuis is, geen opnames plaats zouden vinden. s’nachts uiteraard wel, ook al is mijn telefoon thuis.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True